Alle vores venner synes vi skulle have an abort :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

MLT

Først en stor krammer , og så har jeg kun én ting at sige TILLYKKE MED LILLEBROR!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

MortilCilas

Det er jeres valg, og føler i at i kan klare to børn, kan andre der være p*sse ligeglade! Hvor kan nogle mennesker altså være onde!

Selvom barnet ikke er planlagt bliver det lige så elsket, nu når i vælger at beholde det! Min søn er ikke planlagt og flere af mine familie medlemmer har fortalt at de var lidt nervøse og synes det var tidligt. Jeg var 19år. Men de er overrasket.

Men synes ikke at nogen kan tillade sig at være sådan. Selvom barnet ikke er planlagt kan det da godt være ønsket eller hvertfald blive det!

Blev jeg gravid beholdte jeg det også uden tvivl, da jeg ved med mig selv at jeg ikke ville kunne klare en abort.

Tis på hvad de siger, det er jeres valg og er i glade og tilfredse kan andre være søde at lukke munden!

Anmeld

10. april 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Som sagt stor set alle vi har fortælt vi skal have nummer 2, som noget a det første de siger :  Det er da få tidliget! Skal I ikke have en abort!?! 
Gud hvor det endlig gøre mig ked a det?

Vores søn bliver 1 år til Maj og Lillebror kommer til September.
Jeg er 21, bliver 22 i år. Kæresten er 20, bliver 21 i år.

Jeg var på p-piller da jeg blev gravid, og når jeg siger det til dem, så svar de. Så er det jo alligevel ikke ønsket så kan du jo godt få en abort!  
Nogen a dem siger også det er synd få vores søn, fordi han er så lille når han skal være storbror.  

Vi var begge i chok da vi fandt ud a det, men det bliv hurtig en stor glæde. 

Så nu tør jeg ikke fortælle det til flere :'/ 

Man får da ikke "bare en abort" ... er også målløs over hvor lidt respekt folk har af og til! .. Forstår godt at du/I føler dig/jer ramt! Men du/I skal på ingen måde lade dig/jer påvirke af det! ... De kan da ikke vide om det er for tidligt eller ej! Hvis I havde følt det var for tidligt ville I jo nok have truffet en anden beslutning! .. Det er jeres beslutning 100% ! .. og vil bare lige indskyde at vores nr 2 var 4 mdr da jeg testede positiv igen

Anmeld

10. april 2012

dpb

Som sagt stor set alle vi har fortælt vi skal have nummer 2, som noget a det første de siger :  Det er da få tidliget! Skal I ikke have en abort!?! 

Jeg var på p-piller da jeg blev gravid, og når jeg siger det til dem, så svar de. Så er det jo alligevel ikke ønsket så kan du jo godt få en abort!  
Nogen a dem siger også det er synd få vores søn, fordi han er så lille når han skal være storbror.  

Undskyld, men med den slags venner har man slet ikke behov for fjender 

Syntes simpelthen ikke de kan være bekendt at sige sådan!! Folk blev da også noget måløse da vi fandt ud af jeg var gravid med nr.3 og det passede næsten med jeres tidshorisont mellem jeres to... og hvornår vi fandt ud af det... men INGEN kom med den kommentar... ihvertfald ikke direkte til mig, mindes noget om at min kæreste fortalte at svigermekanikken vist havde nævnt noget om abort... tror det var ret godt de ikke havde nævnt det mens jeg var i rummet for havde nok kommet til at angribe dem så... Abort ligger så langt fra min overbevisning som noget kan,kunne aldrig selv drømme om at få en sådan, så ville aldrig foreslå det til andre

Syntes de skulle tage og klappe gælderne i og være glade på jeres vegneDet er jeres valg og ikke deres, og det kan godt være at det ikke ville være noget for dem at få børn med så kort mellemrum, men så er det, det de kan sige/fortælle, ikke bringe abort på banen på den måde... det er seriøst respektløst Kan slet ikke have den slags... og bare fordi man er blevet gravid trods p-piller og det dermed er uplanlagt er absolut ikke det samme som ikke ønsket i min verden!!

Havde nogen af mine venner sagt sådan så kan jeg love dig for de ikke længere var en del af vennekredsen!!!hvad siger jeres familie??

Men tillykke med jeres lille nye spir, og håber jeres "venner" finder ud af at være glade på jeres vegne

Qnuz

Anmeld

10. april 2012

Mira0911

Anonym skriver:

Sikke nogle ja venner!!!!!!! 

Det er kun JER der kan afgøre om det skal være en abort eller ej... 

Skid da et stykke på hvad vennerne siger... De kan ikke bestemme om I skal tage en abort eller ej... 

Anmeld

10. april 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Sikke dog nogle venner at have.
Havde mine venner sagt sådan havde jeg sparket dem ud til højre!!!

Nu har jeg selv fået to medicinske aborter, udfrivillige (pga bebsen var død), så lige så snart folk snakker om abort gyser det koldt ned af min ryg. En ting er at man som forældre selv ønsker aborten fordi at det ikke passer ind, der ikke er økonomi og plads til endnu en - at man ikke ville kunne give den hvad den ahr behov for. En anden ting er at udefrakommende prøver at pådutte en noget de tydeligvis ikke ahr en skid forstand på.
HMF..

De burde skammen sig skulle de.

Hvis i kan leve med jeres beslutning, så er det skide ligemeget om alle andre synes noget modsat!!!

Du skal være pisse ligeglad med hvad folk siger og ejg synes faktisk du skal sige til de fjolser at de er virkelig urimelige og hvad det er for noget at sige. :/

Mange kram herfra og held og lykke med den lille ny. og skrig i det bare ud til hele verden.

Nemlig  - Har nemlige fået laet en abort få nogen år siden, fordi min da værnede kæreste tvang mig til det, og der gik jeg helt ned. Der var en a mine venner ved min side hjælp mig igemmen det helle og Han er den der siger det hele tiden at jeg skal have en abort ! :/ 

Vi er glæde få vores besluting, men gør mig ked a at hele tiden få den i hovdet at jeg skulle få en abort 

Anmeld

10. april 2012

Pigent

Anonym skriver:

Det er ikke jeres venners beslutning, men jeres så hvis i har lyst til at få barnet så skal i have det 

Som du selv siger så var du på p-piller og der kan ske et uheld for alle. 

Jeg synes ikke det synd for jeres søn. Jeres børn vil få meget ud af hinanden. Selv har passet to børn hvor den ene blev et år cirka en måned før der kom en mere. Og de to har meget glæde af hinanden og jeg har haft dem siden de var små og i dag er de 5 og 4 

Anmeld

10. april 2012

Nattøs

Barnepigen skriver:

Det er ikke jeres venners beslutning, men jeres så hvis i har lyst til at få barnet så skal i have det 

Som du selv siger så var du på p-piller og der kan ske et uheld for alle. 

Jeg synes ikke det synd for jeres søn. Jeres børn vil få meget ud af hinanden. Selv har passet to børn hvor den ene blev et år cirka en måned før der kom en mere. Og de to har meget glæde af hinanden og jeg har haft dem siden de var små og i dag er de 5 og 4 

enig

Jeg synes ærligtalt det er grotesk at jeres venner siger dette. Jeg var flippet skrot, hvis mine venner havde sagt det. Ikke en eneste af mine venner har sagt noget, til at jeg skal være mor. jeg er 22. 

Min kærestes ven var i mod det, fordi at han bare i bund og grund, var bange for at jeg ville gøre sådan, at de ikke kunne være sammen. helt ærlig, alle har da brug for lidt tid hver for sig en gang imellem. kæft jeg var gal på ham. 

Nej jeg tror simpelthen jeres venner er for unge til at kunne se det fra jeres side, folk er altid bange for det med ungdom osv.

Anmeld

10. april 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Nemlig  - Har nemlige fået laet en abort få nogen år siden, fordi min da værnede kæreste tvang mig til det, og der gik jeg helt ned. Der var en a mine venner ved min side hjælp mig igemmen det helle og Han er den der siger det hele tiden at jeg skal have en abort ! :/ 

Vi er glæde få vores besluting, men gør mig ked a at hele tiden få den i hovdet at jeg skulle få en abort 

Så skal du jo heller ikke igennem det igen, med mindre det er strengt nødvendigt hvis det tog så hårdt på dig dengang.. Et andet fact er jo så også at det er forsent at få en abort nu, når nu i venter jer til september. Så de må atså tage sig sammen de mennesker der..

Så må du simpelthen bede dem lukke røven for at sige det mildt.

Anmeld

10. april 2012

pussekat

Anonym skriver:

hejsa

å vis i vil have det barn her så kan jeg da ikke se de kom venner ved og jeg vil sige til dem og de kun lukke røven i og jeg vil også sige at så være de ikke min /min mand venner mere

jeg/min mand ønsker jer held og lykke med den lille nye og jeg tro da om så jer barn være 2 år vil de være også sige det

p.s fra nok som her kamp i 7 år nu for vorse ønske barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.