Alle vores venner synes vi skulle have an abort :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

Anonym trådstarter

ciepige skriver:

Der er da ikke ret meget "venner" over dem.. 
Hvis I ikke synes det er for tidligt og mener i kan klare det, så skal i skide på hvad andre siger og få jeres ønskede barn! 

En a dem er endda min kæreste bedsteven! da han sagde det var vi begge i kæmpe chok! 

- de føreste 2 timer synes vi det var få tidliget men da vi sankket mere om det så kunne det ikke have passet bedre ind, men det er sku sværet at forklar folk der allrede har taget en besluting over det er få tidlige.. :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Kalder du det for venner?  I mine øjne er de bestemt ikke venner.

Og stort tillykke med den lille nye spire!

Desværre - det er kæresten bedste ven og de er mine gode venner der har sagt det. De venner vi har haft i længst tid, og være få og i modgang og medgang. :/ 
Så er i dyb chok over det ;/

Mange tak  

Anmeld

10. april 2012

Anonym trådstarter

Strawberry skriver:

Hold da op nogen venner . Det er slet ikke op til dem, om det er for tidligt eller at du skal have en abort! Fair nok at det er deres mening, men kan da godt forstå at det giver et hak i glæden når de skal være så negative

Kram herfra , og et tillykke, er sikker på at jeres dreng bliver glad for at få en lillebror

Rigtigt! - men de endnu ikke kommet med noget positiv, gør mig narvøs om det overhovdet kommer ;/ 

- årh mange tak - vi tror han bliver en allertiders storbror, han elsker små babyer (:

Anmeld

10. april 2012

Frk-Lotusblomst

Sikke dog nogle venner at have.
Havde mine venner sagt sådan havde jeg sparket dem ud til højre!!!

Nu har jeg selv fået to medicinske aborter, udfrivillige (pga bebsen var død), så lige så snart folk snakker om abort gyser det koldt ned af min ryg. En ting er at man som forældre selv ønsker aborten fordi at det ikke passer ind, der ikke er økonomi og plads til endnu en - at man ikke ville kunne give den hvad den ahr behov for. En anden ting er at udefrakommende prøver at pådutte en noget de tydeligvis ikke ahr en skid forstand på.
HMF..

De burde skammen sig skulle de.

Hvis i kan leve med jeres beslutning, så er det skide ligemeget om alle andre synes noget modsat!!!

Du skal være pisse ligeglad med hvad folk siger og ejg synes faktisk du skal sige til de fjolser at de er virkelig urimelige og hvad det er for noget at sige. :/

Mange kram herfra og held og lykke med den lille ny. og skrig i det bare ud til hele verden.

Anmeld

10. april 2012

FogL

Anonym skriver:

En a dem er endda min kæreste bedsteven! da han sagde det var vi begge i kæmpe chok! 

- de føreste 2 timer synes vi det var få tidliget men da vi sankket mere om det så kunne det ikke have passet bedre ind, men det er sku sværet at forklar folk der allrede har taget en besluting over det er få tidlige.. :/

Synes I skal fortælle dem at det er jeres beslutning, og at I er glade for den. Og at deres mening desuden ikke betyder noget! 

Synes forresten heller ikke det er for tidligt overhovedet! 

Anmeld

10. april 2012

MKuhr

Det var da en uforskammet opførsel!! jeg var blevet tosset.

man fortæller da ikke sådan en nyhed hvis man ikke vil beholde det, som om i ikke selv kunne tage den beslutning hvis den var nødvendig. hold da jeg jeg er målløs!!

TILLYKKE TIL JER BEGGE!

Anmeld

10. april 2012

Mom2012

FrkZier skriver:

jeg bliver fuldstændig målløs over hvor lidt respekt andre mennesker kan have, det er JERES valg at beholde det her barn, og fred være med folk synes det er et dumt valg, men så lukker de kraftedme røven og bare lad som om de er glade på jeres vejne!

- tillykke med nr2

Enig.. 

Og tillykke med nr. 2 TS! 

Anmeld

10. april 2012

lycly

Jeg tænker sådan lidt, hvad f*ck er det for nogle venner I har? Tror da I skal have sorteret seriøst ud i dem! Sådan siger man bare ikke, hvorfor ødelægge glæden total for jer? Kan godt forstå I blev chokeret, det da slet ikke rart at høre.

Anmeld

10. april 2012

Muffinmus

jeg tænker også at hvis alle jeres venner, som du siger det er, siger at i ikke burde få nr 2, så skulle man måske spørge hvorfor ??? Om de så har ret, at i ikke er klar til nr 2??

Altså, en ting er hvis det KUN er fordi i får dem tæt, en anden er at der kan være mange andre grunde til at de siger det. At i er ret unge til at få barn nr 2, og måske er de bekymrede over jeres forhold, økonomisk osv.....

Men derfra og så til at sige i skal have en abort er der langt og det er ikke fair overfor folk at sige sådan noget.

Håber det bedste for jer.

Anmeld

10. april 2012

Silas&Mille

Anonym skriver:

Som sagt stor set alle vi har fortælt vi skal have nummer 2, som noget a det første de siger :  Det er da få tidliget! Skal I ikke have en abort!?! 
Gud hvor det endlig gøre mig ked a det?

Vores søn bliver 1 år til Maj og Lillebror kommer til September.
Jeg er 21, bliver 22 i år. Kæresten er 20, bliver 21 i år.

Jeg var på p-piller da jeg blev gravid, og når jeg siger det til dem, så svar de. Så er det jo alligevel ikke ønsket så kan du jo godt få en abort!  
Nogen a dem siger også det er synd få vores søn, fordi han er så lille når han skal være storbror.  

Vi var begge i chok da vi fandt ud a det, men det bliv hurtig en stor glæde. 

Så nu tør jeg ikke fortælle det til flere :'/ 

I skal slet ikke hører på hvad andre siger, det er jeres valg og kun jeres.

Godt nok er jeg ikke kun 20-22 år gammel, men vi har lige fået vores nummer to og der er kun 13 måneder imellem.
Ved ikke om folk måske tænker på jeres alder og det er derfor de siger som de gør. Men jeg mener nu ikke ens alder har noget at sige. I ville jo ikke vælge at beholde barnet hvis I ikke ønskede det. 

Her har folks reagtion været: Er det ikke lidt hurtigt? Det var da dejligt, så får de da en masse ud af hinanden

Det var ikke planlagt at vi skulle have nummer 2 så hurtigt, men sådan blev det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.