36+0, som tiden dog flyver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2012

NNL

Nattøs skriver:

ej hvor sidder de kger da bare godt på dig hvor har du lige gemt de kger henne

Hehe, tusind tak Der sidder jo nok en del omkring maven, resten må være fordelt på kinder, hage(r), arme, baller og lår Plus lidt vand i kroppen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Nattøs

NNL skriver:

Hehe, tusind tak Der sidder jo nok en del omkring maven, resten må være fordelt på kinder, hage(r), arme, baller og lår Plus lidt vand i kroppen...

jeg spurgte lige kæresten om han kunne se de 16 kg og det sagde han pænt nej til hehe.. 

ja vand og baby vejer også en del

Anmeld

11. april 2012

MariaJ

Kiloene sidder i hvert fald virkelig flot på dig . Dejligt for dig at det hjalp på ryggen at komme på barsel. Så kom der da noget godt ud af at lade vikaren tage over på jobbet .

Anmeld

11. april 2012

Isaac's mor

Ej hvor er du bare flot gravid! Misundelig! :p

Anmeld

11. april 2012

Frk-Lotusblomst

NNL skriver:

VræVrænVelbeVelbehVelbehaVelbekenVelbekendVelbekom

Tusind tak for de søde ord Ja det er så skønt at komme hjem på barsel og bare kunne tage dagene i sit eget tempo

Velbekomme. Ja det jan jeg forestille mig. Det er ikke til at følge med i andres tempo længere.

Anmeld

12. april 2012

NNL

Nattøs skriver:

jeg spurgte lige kæresten om han kunne se de 16 kg og det sagde han pænt nej til hehe.. 

ja vand og baby vejer også en del

Hehe jamen så tak til ham også

Anmeld

12. april 2012

NNL

MariaJ skriver:

Kiloene sidder i hvert fald virkelig flot på dig . Dejligt for dig at det hjalp på ryggen at komme på barsel. Så kom der da noget godt ud af at lade vikaren tage over på jobbet .

Tak for det Hehe ja det er der. Og nu hvor jeg er kommet hjem at gå, har jeg det egentlig fint nok med at være væk og vide at en anden klarer tingene. Det var faktisk værre da jeg sad ved siden af... Er du gået på barsel?

Anmeld

12. april 2012

NNL

Sophie.Hammershøy skriver:

Ej hvor er du bare flot gravid! Misundelig! :p

Ihh tak, hvor er du sød

Anmeld

12. april 2012

MariaJ

NNL skriver:

Tak for det Hehe ja det er der. Og nu hvor jeg er kommet hjem at gå, har jeg det egentlig fint nok med at være væk og vide at en anden klarer tingene. Det var faktisk værre da jeg sad ved siden af... Er du gået på barsel?

I princippet er jeg ikke gået på barsel endnu, for skulle egentlig have arbejdet både denne og næste uge med. Men jeg er jo sygemeldt frem til barselsstart og har lige fået overleveret det sidste til min vikar i dag, så nu føles det som om jeg er gået på barsel. Jeg har det lidt ligesom dig, at det faktisk er bedre at slippe tøjlerne, nu hvor det er gjort. Jeg tror også bedre jeg kan slappe af med god samvittighed, nu hvor jeg ved der er styr på alle de løse ender på jobbet.

Anmeld

13. april 2012

NNL

MariaJ skriver:

I princippet er jeg ikke gået på barsel endnu, for skulle egentlig have arbejdet både denne og næste uge med. Men jeg er jo sygemeldt frem til barselsstart og har lige fået overleveret det sidste til min vikar i dag, så nu føles det som om jeg er gået på barsel. Jeg har det lidt ligesom dig, at det faktisk er bedre at slippe tøjlerne, nu hvor det er gjort. Jeg tror også bedre jeg kan slappe af med god samvittighed, nu hvor jeg ved der er styr på alle de løse ender på jobbet.

Nå ja, du er jo sygemeldt... Men dejligt du nu har fået overleveret det hele og kan være væk fra jobbet med god samvittighed Så er det bare at nyde at andre klarer det hele, og vente på babys ankomst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.