36+0, som tiden dog flyver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.451 visninger
22 svar
0 synes godt om
10. april 2012

NNL

Så er jeg nået 36+0 i dag, har haft barsel i 1½ uge, takket være 3 feriedage og påsken, og hvor er det dog skønt at komme hjem og gå og bare kunne slappe af. Har tidligere haft rigtig ondt i ryggen, men det har hjulpet rigtig meget at jeg ikke skal sidde i samme stilling en hel dag

Ellers har jeg det godt. Tror jeg kan mærke at han er ved at trænge længere ned i bækkenet, det trykker og niver i hvert fald andre steder end det plejer... SKal til jordemor på torsdag så jeg glæder mig meget til at høre om han vender rigtigt nu

Maven måler nu hele 114 cm, og vægten siger +16 kg Men de skal jo bare af igen når han er kommet til verden

Nok om det - her er billeder:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Nettemor

Hvor er du flot! Super fin mave. Du ser mega overskudsagtig ud..

Anmeld

10. april 2012

NNL

Hehe tak, det tager jeg som en meget stor kompliment, da jeg hverken har make-up på i dag eller "sat" håret

Men barsel og lidt bedre søvn kan nok gøre underværker

Anmeld

10. april 2012

JH12

Du er altså bare så fin søde  Og det sidder bare super godt på dig! Og man kan íkke se på dig at du har taget 16 kg. på ! Sigurd har det helt sikkert godt inde i maven..

Og som Nettemor skriver, du ser overskudsagtig ud, hvilket jeg altid synes du gør..

Anmeld

10. april 2012

Frk-Lotusblomst

Ja overskudsagtig ser du godt nok ud. Og den mave sidder altså bare sååå flot på dig. Du er så fin! Nu er der godt nok ikke ææge til og kan godt forestille mig det må være dejligt med barsel.

Anmeld

10. april 2012

Sille86

Så flot...

Anmeld

11. april 2012

NNL

Joyce1986 skriver:

Du er altså bare så fin søde  Og det sidder bare super godt på dig! Og man kan íkke se på dig at du har taget 16 kg. på ! Sigurd har det helt sikkert godt inde i maven..

Og som Nettemor skriver, du ser overskudsagtig ud, hvilket jeg altid synes du gør..

Tak for det - og i lige måde da Og ja, jeg håber også han har det godt derinde - men ikke SÅ godt at jeg skal gå over tid

Anmeld

11. april 2012

NNL

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja overskudsagtig ser du godt nok ud. Og den mave sidder altså bare sååå flot på dig. Du er så fin! Nu er der godt nok ikke ææge til og kan godt forestille mig det må være dejligt med barsel.

Tusind tak for de søde ord Ja det er så skønt at komme hjem på barsel og bare kunne tage dagene i sit eget tempo

Anmeld

11. april 2012

NNL

Sille86 skriver:

Så flot...

Mange tak

Anmeld

11. april 2012

Nattøs

ej hvor sidder de kger da bare godt på dig hvor har du lige gemt de kger henne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.