P-piller væk :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. april 2012

Riikke

Hej Hej 

Nu er jeg stoppet med p-pillerne, så nu må vi se hvor lang tid det går før vi har heldet med os

Hvor lang tid gik der, fra i smid dem til i blev gravid? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Jenie

Riikke skriver:

Hej Hej 

Nu er jeg stoppet med p-pillerne, så nu må vi se hvor lang tid det går før vi har heldet med os

2. forsøg

smed pillerne den 5. februar

testede positiv den 3. marts

Held og lykke til jer

Anmeld

10. april 2012

L&V

Riikke skriver:

Hej Hej 

14 dage Held og lykke

Anmeld

10. april 2012

Frk-Lotusblomst

Riikke skriver:

Hej Hej 

Der gik 2 måneder første gang, mistede dog hvor jeg fik en abort. Fra aborten til endnu en graviditet gik der 3 måneder hvor viikke rigtig prøvede den første måned

Anmeld

10. april 2012

Masig

Her gik der desværre hele 11 måneder!! Men jeg er sikker på det er hele ventetiden værd når først han kommer ud om 4 mdr

Anmeld

10. april 2012

Mariekiksen

Riikke skriver:

Hej Hej 

Krydser fingre for det går hurtigt for jer.  Vi har næsten også lige smidt pillerne. Troede faktisk den var der denne måned men min mens kom forsinket... Det så underligt at være nået dertil man bare enormt gerne vil være en familie 

Anmeld

10. april 2012

TrineMine86

Riikke skriver:

Hej Hej 

fra jeg smed p-pillerne til vi stod med en positiv test gik der 2½ år, håber ikke i skal vente lige så længe (det skal lige nævnes at vi de første 2 år ikke prøvede sådan aktivt på det, altså med at tælle cyklus osv - men vi ville blive glade hvis det skete..) 

Anmeld

10. april 2012

JanetBJ

Uha, jeg smed også ppillerne for 4 uger siden og venter nu på at det magiske sker en skønne dag håber ikke jeg skal vente for længe!

Anmeld

10. april 2012

Line8700

Riikke skriver:

Hej Hej 

2 forsøg. Skulle have haft min 2. mens efter jeg havde smidt p-pillerne, men den kom ikke, og testede positiv for nogle dage siden

held og lykke til jer

Anmeld

11. april 2012

M&N

1. forsøg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.