Hjælp! underligt sår...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

Kay

Princesspigen skriver:

vors læge har hvor man kan skrive til dem på nettet.. måske din os har ? ?

det har de... men de er rigtig dårlige til at svare... der går gerne en uges tid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Princesspigen

Kay skriver:

det har de... men de er rigtig dårlige til at svare... der går gerne en uges tid...

det er da næsten for dårligt  min svare samme dag eller dagen efter

Anmeld

10. april 2012

Kay

Princesspigen skriver:

det er da næsten for dårligt  min svare samme dag eller dagen efter

jamen det er jo det... så når det er sådan nogle ting som det her gidder jeg ik skrive til dem... havde det været ved min gamle lge havde jeg skrevet for det er jo bare sådan semi akut... og hun svarede også senest dagen efter...

Anmeld

10. april 2012

Princesspigen

Kay skriver:

jamen det er jo det... så når det er sådan nogle ting som det her gidder jeg ik skrive til dem... havde det været ved min gamle lge havde jeg skrevet for det er jo bare sådan semi akut... og hun svarede også senest dagen efter...

håber ihværtifal du får fat i dem så du kan få nogle gode råd  

Anmeld

10. april 2012

Kay

Princesspigen skriver:

håber ihværtifal du får fat i dem så du kan få nogle gode råd  

ja blev også lidt  om jeg bare må smøre sovir på hvis det nu er et forkølelses sår

Anmeld

10. april 2012

Princesspigen

Kay skriver:

ja blev også lidt  om jeg bare må smøre sovir på hvis det nu er et forkølelses sår

næ, det lyder undrligt ihværtifal, jeg ville passe på md at smøre for meget på.. måske du sku prøve at vaske det blidt med noget vand og blid sæbe for at holde det rent til du får kontakt til lægen ?

Anmeld

10. april 2012

Kay

Princesspigen skriver:

næ, det lyder undrligt ihværtifal, jeg ville passe på md at smøre for meget på.. måske du sku prøve at vaske det blidt med noget vand og blid sæbe for at holde det rent til du får kontakt til lægen ?

kom igennem med det samme lige før... de åbner telefonerne kl. 8 og ved at det ik er til at komme igennem før efter 10 når det har været weekend/helligdage

fik en tid her 10.45

Anmeld

10. april 2012

Princesspigen

Kay skriver:

kom igennem med det samme lige før... de åbner telefonerne kl. 8 og ved at det ik er til at komme igennem før efter 10 når det har været weekend/helligdage

fik en tid her 10.45

det er jo lige om lidt, held og lykke så

Anmeld

10. april 2012

Mathilde

Når jeg får forkølelsessår kommer der altid en lille blæne med lidt væske i...og så smører jeg bare med zovir eller geavir (som vist er det samme, bare lidt billigere).

Har det kløet inden der kom væske i?

Anmeld

10. april 2012

Kay

Mathilde skriver:

Når jeg får forkølelsessår kommer der altid en lille blæne med lidt væske i...og så smører jeg bare med zovir eller geavir (som vist er det samme, bare lidt billigere).

Har det kløet inden der kom væske i?

ingen kløe... og det var ikke rigtig væske mere gul snask...

har lige vært ved lægen... og hun syntes det var meget mystisk... ikke forkølelses sår i altfald... (lige som jeg ikke mente)

hun tror måske det er betændelse der er kommet i såret... men det er kommet meget stærkt... nu har jeg i altfald fået noget salve jeg skal smøre med... noget fucedin (staves?) jeg kan hente om et par timer på apoteket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.