Hjælp! underligt sår...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.390 visninger
30 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. april 2012

Kay

jeg fik for 2 dage siden et lille sår på overlæben... i går var der intet med det... smurte det med læbepomade fordi det var tørt...

men i dag er der betændelse i og det er stører og helt varmt... jeg kunne i morges presse betændelsen ud ligesom i en bums... og ja det gjorde ondt

jeg har før haft forkølelses sår men det plejer ik at føles sådan her... slet ikke at man kan presse betændelse ud

hvad dælen skal jeg gøre ved det? og hvad kan jeg gøre uden det evt kan skade den lille...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Camillos

Kay skriver:

jeg fik for 2 dage siden et lille sår på overlæben... i går var der intet med det... smurte det med læbepomade fordi det var tørt...

men i dag er der betændelse i og det er stører og helt varmt... jeg kunne i morges presse betændelsen ud ligesom i en bums... og ja det gjorde ondt

jeg har før haft forkølelses sår men det plejer ik at føles sådan her... slet ikke at man kan presse betændelse ud

hvad dælen skal jeg gøre ved det? og hvad kan jeg gøre uden det evt kan skade den lille...

du kan sagtens få en bums på læberne , eller en lille byld.. den skulle meget gerne gå i sig selv med tiden... 

Anmeld

10. april 2012

Kay

Camillos skriver:

du kan sagtens få en bums på læberne , eller en lille byld.. den skulle meget gerne gå i sig selv med tiden... 

ja det har jeg prøvet med det har aldrig startet som sår

Anmeld

10. april 2012

Princesspigen

Kay skriver:

jeg ville nok ringe, om ikke andet så og spørge lægen.. eller sekrateren og så høre hvad de havde af gode råd..

Anmeld

10. april 2012

Caroline86

jeg tror det er et forkølelsessår, smukke....

De kan jo godt se forskellige ud og måske har graviditeten forandret måden det er piplet frem!?

Tal lige med lægen

Anmeld

10. april 2012

Camillos

Kay skriver:

ja det har jeg prøvet med det har aldrig startet som sår

det kan ikke være noget du er allergisk over for?

Anmeld

10. april 2012

Kay

Princesspigen skriver:

jeg ville nok ringe, om ikke andet så og spørge lægen.. eller sekrateren og så høre hvad de havde af gode råd..

uhh ved bare der er lang kø til at komme i kontakt med dem efter påsken  prøver at ringe lidt senere...

Anmeld

10. april 2012

Kay

Caroline86 skriver:

jeg tror det er et forkølelsessår, smukke....

De kan jo godt se forskellige ud og måske har graviditeten forandret måden det er piplet frem!?

Tal lige med lægen

må nok hellere... er bare ik så vild med at ringe der ne... sys jeg render der nede i tide og utide pga. alle de papire der skal udfyldes til kommunen

Anmeld

10. april 2012

Princesspigen

Kay skriver:

uhh ved bare der er lang kø til at komme i kontakt med dem efter påsken  prøver at ringe lidt senere...

vors læge har hvor man kan skrive til dem på nettet.. måske din os har ? ?

Anmeld

10. april 2012

Kay

Camillos skriver:

det kan ikke være noget du er allergisk over for?

er erlergisk overfor appelsin... men der hæver mit svælg så jeg ikke kan trække vejret... og så støv... og kiwi giver mig kløe i ørene... men ellers ik hvad jeg ved af...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.