Uhha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

okay ja det var godt nok lang tid, men hvis to teste har sagt det samme så går lægen nok ud fra at så vil du være i uge 9 eller sådan noget når du skal til ham?

Ja det er også det jeg har læst mig frem til. Troede bare at man kom derned med næsten med det samme, og fik taget en urinprøve, så man kunne bekræfte det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Er virkelig helt i chok lige nu. Tog en test tidligere i dag, og der gik et par min. men den viste ingenting. Vi skulle til at ud af døren, så nåede ikke at kigge rigtigt på den.

Da vi så kom hjem her for 1½ time siden, tog jeg den op af skraldespanden for at være sikker. Hmm 2 streger..... HVAD!!!!??

Ved ikke helt hvordan jeg skal reagere, da jeg smed mine p-piller for knap 2 måneder siden. Jeg er helt måløs.

Er også kun gået 4 dage over, så vil ikke sætte mine forventninger helt op, da jeg er bange for at blive meget skuffet.

Nu tager jeg en test igen i morgen tidlig, og hvis den også er positiv , så ringer jeg til lægen, for en endelig bekræftigelse.

puhha mine tanker kører rundt lige nu....

(Undskyld jeg skriver anonymt, men hvis jeg er gravid, vil vi ikke fortælle nogen det før jeg er 12 uger henne.. Og undskyld hvis der er stavefejl, er meget oppe og kører lige nu.!!)

håber da for dig at det er rigtigt, men mon ikke hvis du er 4 dage over tid for dig forstår godt du er helt oppe at køre, vil jeg selv være..

Anmeld

10. april 2012

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

håber da for dig at det er rigtigt, men mon ikke hvis du er 4 dage over tid for dig forstår godt du er helt oppe at køre, vil jeg selv være..

Er gravid. Har skrevet det lidt længere oppe , men tak for den positive tanke

Anmeld

10. april 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Er gravid. Har skrevet det lidt længere oppe , men tak for den positive tanke

nå for pokker ejmen STORT T IL L YK K

Anmeld

10. april 2012

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

nå for pokker ejmen STORT T IL L YK K

Mange tak. Er helt i chok over at det er gået så hurtigt, men igen så er jeg også taknemlig.

Anmeld

10. april 2012

Nattøs

Anonym skriver:

Ja det er også det jeg har læst mig frem til. Troede bare at man kom derned med næsten med det samme, og fik taget en urinprøve, så man kunne bekræfte det.

der gik også 2 uger før jeg kom til min egen læge. Jeg troede også at det galt om at haste af men min læge fortalte mig, at de test man køber i dag, er lige så gode som hendes

Anmeld

10. april 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Mange tak. Er helt i chok over at det er gået så hurtigt, men igen så er jeg også taknemlig.

Ja det kan jeg godt forstå du har det sådan ! vi har selv prøvet i præsis 3 år i denne måned men er os blevet enig med manden om at, hvis jeg ikke bliver gravid i denne måned, så starter vi til fetilitetssamtale hos lægen, har åbnet emnet lidt for lægen allerede, så nu vil vi lige prøve selv denne måned med, og ellers håber jeg vi får hjælp, vu skal jo til en masse undersøgelser osv, men vil gerne have min søn på 5 bliver storebror inden ret længe så kunne være fantastisk at det vil ske denne måned så der skal bare SEX'es haha.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.