Ih, nej for fanden (indbrud)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

773 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. april 2009

Tut

Hej piger,

Vi blev ringet op af vores nabo i går kl. 12.30, da vi var på job at vi nok måtte komme hjem, for der havde været indbrud og hun havde ringet efter politiet som var på vej. FUUUUUUUCK!

Vi drøner begge 2 hjem, så hurtigt vi kan.

HELDIGVIS fik tyven kun vores 42" tv i stuen. Naboen var kommet hjem og set en bil holde uden for med en i der ventede, og da hun gik ud af bilen, så hun en gå ud af vores bryggerdør med vores tv. Hun siger "hej" til ham, og han siger bare "hej" tilbage til hende. Så siger han et eller andet på østeuropæisk (mente naboen) til ham der sad i bilen og så smed han tvet ind bag i og så drønede de afsted.

Naboen tænkte at det da var underligt at han ikke havde lukket døren efter sig, og gik hen og kiggede og så at den var brudt op, hvorefter hun ringede til politiet.

Da vi kom hjem var politiet der, og det var tydeligt at se at vores nabo havde forstyrret ham, for vores bærbar stod pænt pakket sammen på spiseborden med strømforsygningen pænt lagt sammen oven på og han havde stille forskllige ting frem som han ville have med, men åbenbart ikke turde gå ind efter da han blev opdaget.

Vores nabo fik endda nummerpladen på bilen og kunne give et godt signalament af tyvene, men som vi snakkede om - hvis det er østeuropæerer så er bilen sg nok også stjålet!

Vi fik fat i forsikringen og i en tømrer som kunne komme og midlertidig fixe vores vindue og dør, så vi kunne lukke det for natten.

Men, jeg har ikke lukket et øje - jeg er SÅ bange for at de kommer igen, for nu ved de hvad vi har, bla. en bærbar, en fladskærm mere.

Noah blev smidt hjem til mine forældre og sove, for når jeg selv var bange for at skulle sove her, så skulle mit barn sgu ikke sove her når der var andre muligthedder.

Jeg har heldigvis en sød chef som gav mig lov til at holde fri dagen efter påske (tirsdag) så jeg kan få fat i et alarmfirma mm.

Men hvor er det bare lallerligt at folk gør sådan noget - det er "kun" et 42" Phillips, som vi for 3 år siden gav 13.000 for, det kan han da MAX få 2000 for nu.....

Da v havde ordnet alt med forsikringen og politiet kørte jeg ned til blomsterhandleren og købte KÆMPE buket blomster til naboen, for selvom hun ikke selv synes hun gjorde noget, så er vi meget glade for at hun da bare sagde hej, som skræmte dem væk, så vi kun mistede et TV.

Knus Tut - stadig lidt shaken.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2009

linemus

Puha, det er så grimt, når nogen har tiltusket sig adgang til ens hus. Jeg kan godt forstå, du er nervøs for, at de kommer igen, men det gør de vel ikke, mens I er hjemme. Hvor er det dog heldigt, at naboen lige kom hjem på det rette tidspunkt. Men man bliver så forskrækket alligevel. Sikke en påskestart, øv.

Knus fra Line

Anmeld

9. april 2009

Mie A

Ej, hvor ubehageligt!! det var sgi da heldigt at jeres nabo kom hjem på det tidspunkt. Vi hat selv haft indbrudsforsøg og jeg kunne ikke sove ordenligt i mange måneder efter, da jeg syntes jeg hørte lyde udenfor hele tiden. Jeg blev overrasket over at jeg reagerede så kraftigt på det!
Håber ikke at det sker hos jer!

Anmeld

9. april 2009

Lise

ÆÆÆÆÆJJJ, folk der bryder ind i andre folks private hjem og stjæler skulle dyppes i tjære og rulles i fjer!!!!

Det er bare SÅ ubehageligt at komme hjem til. Heldigvis har jeg ikke selv prøvet det siden jeg var barn. Men ØV! Så træls og ubehageligt og træls og træls!

Af samme grund har vi en vanvittig alarm, som ikke alene larmer hvis man åbner en dør eller går ind i "zonerne", men den ringer sgu også til vores mobiltelefoner og fortæller at der er indbrud. Og så har vi installeret kamera der peger på fladskærmen, og den e-mailer billeder til min mailbox hvis der er bevægelse i stuen når alarmen er slået til. Det er lidt fjollet med al den teknik når vi ikke rigtigt ejer noget af værdi, men det giver også en form for tryghed. Af en eller anden slags.

Kæmpe krammer til dig!

Anmeld

9. april 2009

Louise mortil4

puha en grim oplevelse, men f... det er godt i har sådan en god nabo. Det havde da været endnu værre at komme hjem til et fuldstændig tømt og gennem rodet hus, men det må være en rigtig grim oplevelse, puha bare tanken om at der har været nogle fremmede i ens hjem uden tilladelse og tage ens ting.

Kæmpe kram til dig, håber du har det bedre idag.

Anmeld

9. april 2009

ka li ja

aj for fanden tut. hvor klamt!!
heldigt at naboen var nysgerrig. jeg tror sgu ikke der var nogle der ville opdage noget her ude
kan godt forstå du syntes det er lidt klamt. bare tanken om at nogen har været inde i jeres hjem mens i ikke var hjemme.

husk nu at smide tandbørsterne ud!!!!!!!!

kæmpe knus til dig søde

Anmeld

9. april 2009

Rasmine

ÆV Tut, men godt du har sådan en vågen nabo.
Ubehagelig oplevelse.
Enig med Kalaha, ud med tandbørsterne.

Anmeld

9. april 2009

Tynen

Øv, hvor er det bare klamt!!
Bliver sgu så sur over sådan noget!
Altid noget de ikke rendte med mere..

Hvorfor skal man kyle tandbørsterne ud?

Anmeld

9. april 2009

ka li ja

Tynen skriver:

Øv, hvor er det bare klamt!!
Bliver sgu så sur over sådan noget!
Altid noget de ikke rendte med mere..

Hvorfor skal man kyle tandbørsterne ud?

der er ikke nogen er ved hvad der er sket med tandbørsten, hvis der har været fremmede i huset!!!!!!!

Anmeld

9. april 2009

Ny mor

Æv, hvor ubehageligt. Kan slet ikke klare tanken....blir´så gal.......men godt der, trods alt, ikke skete mere.....

Kh Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.