Astrid: Hvordan går det med ansøgningen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. april 2009

birgittemarie

Til det meget fede efterskolejobs?

Knus B

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2009

Astrid P

Uhh, den er stadig under konstruktion! Anders er ved at være færdig med sin, og jeg synes den er blevet rigtig god. Vi tager hjem til mine forældre i morgen, og min far har lovet at hjælpe os lidt. Han er vildt god til den slags, og sidder selv i bestyrelsen på vores gamle efterskole, så han ved lidt om, hvad de gerne vil høre...

Tak fordi du spørger, jeg skal skam nok holde jer opdateret!

KH Astrid

Anmeld

9. april 2009

birgittemarie

Godt!

Uuuh, hvor er det spændende! Jeg krydser fingre for jer!
Omend jeg synes, det er meget ærgerligt, at I skal flytte så langt væk, før vi når at komme til Århus.

Knus B

Anmeld

9. april 2009

linemus

Hvor er det henne, Astrid? Er det både dig og Anders der søger jobbet?

Line - utrolig nysgerrig

Anmeld

9. april 2009

linemus

birgittemarie skriver:

Godt!

Omend jeg synes, det er meget ærgerligt, at I skal flytte så langt væk, før vi når at komme til Århus.

Knus B

Hvordan går det egentlig med jeres flytteplaner, BM? Og hvad med kørekortet? Nu skal du jo sørge for at komme igang, mens du stadig kan sidde bag rattet

Anmeld

9. april 2009

Rasmine

birgittemarie skriver:

Godt!

Knus B

Skal I til Århus???
Hvor omtrent?

Anmeld

10. april 2009

birgittemarie

linemus skriver:

Hvordan går det egentlig med jeres flytteplaner, BM? Og hvad med kørekortet? Nu skal du jo sørge for at komme igang, mens du stadig kan sidde bag rattet

Harh!

Ja, jeg gad godt have det kørekort, men jeg kan regne ud på økonomien herhjemme, at det desværre ikke bliver lige foreløbig alligevel, så jeg når nok desværre både at blive for stor til at sidde bag rattet og blive lille igen - I hope - før jeg kommer bag noget rat.

Flytteplanerne... Jamen de går frem og tilbage og frem og tilbage. Problemet er lidt, at nu er det forår og kæmpe-lækkert herude og så svinder lysten til at flytte lidt... Men lige nu er vi stadig på vej til Århus. For her bliver for småt til én til. Og vi har stadig ingen venner. Og vi savner dem vi har. Og vi kunne godt tænke os at kunne få boligsikring. Men manner... Det er svært.
Men vi står stadig på venteliste og har ikke fået nogle tilbud, vi ikke kunne sige nej til endnu.

Knus B

Anmeld

10. april 2009

birgittemarie

Mebach skriver:

Skal I til Århus???
Hvor omtrent?

Det er ikke helt sikkert og vist endnu. Men vi søger i Viby, Højbjerg, Holme, Beder og Risskov, Lystrup, Egå og Skæring, for det er områder, vi kan lide.

Knus B

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.