Hvordan er det nu lige med ægløsnings udflåd ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

878 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg er idag på 13. dagen efter 1. menstruations dag, og har siden fredag haft de der (undskyld mig) lange "slimtråde" ved toilet besøg, og idag var der blod i....

Så hvis jeg knalder hæftigt de næste par dage er der så ikke gode muligheder for en baby ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

Tona

Anonym skriver:

Jeg er idag på 13. dagen efter 1. menstruations dag, og har siden fredag haft de der (undskyld mig) lange "slimtråde" ved toilet besøg, og idag var der blod i....

Så hvis jeg knalder hæftigt de næste par dage er der så ikke gode muligheder for en baby ???

Det skulle man tro jo  

Anmeld

9. april 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Det skulle man tro jo  

og håbe hehe

Anmeld

9. april 2012

Annette A

Du skal vist være aktiv fra nu ihvertfald, det er først når det bliver meget klistret at chancen forsvinder, så gå I endelig til den. så kan det jo være I får held denne gang..

Anmeld

9. april 2012

Anonym trådstarter

Kellie skriver:

Du skal vist være aktiv fra nu ihvertfald, det er først når det bliver meget klistret at chancen forsvinder, så gå I endelig til den. så kan det jo være I får held denne gang..

Har også udnyttet ham pænt meget i påsken, så håber der er en lille baby på vej snart

Anmeld

9. april 2012

Annette A

Anonym skriver:

Har også udnyttet ham pænt meget i påsken, så håber der er en lille baby på vej snart

Spænende.. Ønsker Jer al mulig held med det.

Anmeld

9. april 2012

Line8700

Har læst et sted, at hvis man kan strække det imellem 2 fingere mere end 1 cm, så har man ægløsning .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.