hjælp til termins beregner ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2012

Princesspigen

pemiro skriver:

Hvis du er en dag længere henne vil du jo også have termin en dag før hvad du troede før, da du jo så er en dag længere i graviditeten.. Giver det mening?

ja det giver fint mening, men lægen rykkede min termin med 2 dage.. fra den 10/10 til den 12/10.. men med de dage jeg fik af vide jeg sku tælle passer bare ikke med det termins beregneren siger..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

Princesspigen

pemiro skriver:

Uh havde ikke lige læst ordentligt hehe..

Som den anden bruger skriver, så skal du rykke ægløsningstidspunktet, så det passer med terminsdatoen

jeg ved intet om hvornår jeg har ægløsning,  så syndes dte er svært

Anmeld

9. april 2012

Princesspigen

Kris89 skriver:

blander mig lige her

hvis du i stedet retter dage fra ÆL til menstruation fra 14 til 15 dage burde den komme med rette dato

det må jeg prøve. aner ikke hvornår jeg har æl men det kan da være jeg bliver klogere

Anmeld

9. april 2012

Kris89

hvis du bruger terminsberegner sætter den automatisk mens til 14 dage efter æl. hvis datoen passer på nær en dag og den viser en dag for lidt ændre du datoen fra ÆL til mens til 15 dage...

Anmeld

9. april 2012

pemiro

Princesspigen skriver:

jeg ved intet om hvornår jeg har ægløsning,  så syndes dte er svært

Ægløsning falder 14 dage før mens, så i en cyklus på 28 dage falder den på 14. Dagen.. Du skal så i stedet skrive enten 13 eller 15, alt efter hvad der lige passer

Anmeld

9. april 2012

Princesspigen

pemiro skriver:

Ægløsning falder 14 dage før mens, så i en cyklus på 28 dage falder den på 14. Dagen.. Du skal så i stedet skrive enten 13 eller 15, alt efter hvad der lige passer

jeg har prøvet at flytte den frem og tilbage med begge, både æl og cyklussen og det passer stadig ikke sammen..  

med en termin den 12/10 så kan jeg ikke være 13+4 idag

Anmeld

9. april 2012

pemiro

Princesspigen skriver:

jeg har prøvet at flytte den frem og tilbage med begge, både æl og cyklussen og det passer stadig ikke sammen..  

med en termin den 12/10 så kan jeg ikke være 13+4 idag

Næ det kan jeg da se i kalenderen du ikke kan.. For den 12/10 er en fredag, så det er fredage du skifter uge.. Mon ikke lægen har set forkert og troet den 12 var en torsdag?

Anmeld

9. april 2012

Princesspigen

pemiro skriver:

Næ det kan jeg da se i kalenderen du ikke kan.. For den 12/10 er en fredag, så det er fredage du skifter uge.. Mon ikke lægen har set forkert og troet den 12 var en torsdag?

et kan da godt være, men så er jeg jo ku 13+3  øv altså...

Anmeld

9. april 2012

pemiro

Princesspigen skriver:

et kan da godt være, men så er jeg jo ku 13+3  øv altså...

Ja enten det eller også skal du gå ud fra hvor langt du er, og så har du termin før (den 11/10)

Anmeld

9. april 2012

Princesspigen

pemiro skriver:

Ja enten det eller også skal du gå ud fra hvor langt du er, og så har du termin før (den 11/10)

det er lidt mærkligt ihværtifal  så må vi se om min jordmoder kan tyde min vandre journal og forklare mig det der, eller om hvad de siger til min MD, men der er længe til..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.