Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Miia90 skriver: hahaha. den bliver lagt til side ikk andet der jeg kan friste dig med så du for lidt mere for din porto
hahaha. den bliver lagt til side ikk andet der jeg kan friste dig med så du for lidt mere for din porto
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Trunte87 skriver: Ved det ikk. Har luret det eneste jeg sådan set mangler til den unge dame er natdragter og kjoler. Resten har jeg masser af.
Ved det ikk. Har luret det eneste jeg sådan set mangler til den unge dame er natdragter og kjoler. Resten har jeg masser af.
der er natdragter og bodyer på billed 2,3 og 4
Trunte87 skriver: Så skulle det være den lange body på billede 2 i lilla og lyserød
Så skulle det være den lange body på billede 2 i lilla og lyserød
det er kun nattøj på billed 2
Miia90 skriver: der er natdragter og bodyer på billed 2,3 og 4
Trunte87 skriver: Så stik mig den natdragt i lyserød og lilla på billede 2 med.
Så stik mig den natdragt i lyserød og lilla på billede 2 med.
så bliver 25kr for begge dele + porto sender du dine oplysninger til mig
Hej, hvor meget skal du have for:
Billed 2: Natdragt med elefant
Billed 5: Lilla kjole med blomst
Billed 10
Trolde_mor skriver: Hej, hvor meget skal du have for: Billed 2: Natdragt med elefant Billed 5: Lilla kjole med blomst Billed 10
25kr ?
Miia90 skriver: 25kr ?
Deal Hvad bliver porte uden omdeling og som B-post?
Hvis du sender PB med konto oplysninger, sender jeg dig min adresse og overfører med det samme
Trolde_mor skriver: Deal Hvad bliver porte uden omdeling og som B-post? Hvis du sender PB med konto oplysninger, sender jeg dig min adresse og overfører med det samme
tror den hedder 12 kr sender dig en PB
Hej
Jeg har netop modtaget pakken med tøj, men der er sket en fejl. Du har sendt mig den hvide body på billede 3, i stedet for den søde dragt på billed 10?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128