Hamster - dødsårsag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2012

aarhusmor

http://www.agria.dk/smadyr/artikel/bur-til-hamster

18-26 grader er åbenbart optimal temp for en hamster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

Kris89

Michalala skriver:

Nej, kun denne ene hamster. Gad vide hvad hamster syge er? Tak for dit svar.

jeg mindes (ikke hæng mig op på det, det er ved at være mange år siden) at mine fik lidt frådeagtigt om munden også... havde din det?

synes i hvert fald det er værd at undersøge, så den anden ikke tager samme billet... vi fik at vide man kunne købe noget at putte í deres vand, som virkede...

Anmeld

9. april 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Kan den ha' stået i træk? Så den er blevet forkølet eller har fået lungbetændelse.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

9. april 2012

Michalala

Chrizta skriver:

Kan den ha' stået i træk? Så den er blevet forkølet eller har fået lungbetændelse.

Har tænkt over det. Men det tror jeg ikke...

Anmeld

9. april 2012

Michalala

Kris89 skriver:

jeg mindes (ikke hæng mig op på det, det er ved at være mange år siden) at mine fik lidt frådeagtigt om munden også... havde din det?

synes i hvert fald det er værd at undersøge, så den anden ikke tager samme billet... vi fik at vide man kunne købe noget at putte í deres vand, som virkede...

Umiddelbart ingen fråde. Men jeg så ham jo også kun død. Og sidst min mand så ham så han fin ud.

Anmeld

9. april 2012

Michalala

aarhusmor skriver:

http://www.agria.dk/smadyr/artikel/bur-til-hamster

18-26 grader er åbenbart optimal temp for en hamster

Åhr tak for dit svar. Det beroliger lidt. Jeg var lige ved at bebrejde min mand for at have haft så koldt. Men det må jeg vidst prøve at tage i mig igen.  Jeg må nok bare slå mig til tåls med at det er den slags der sker...

Anmeld

9. april 2012

aarhusmor

Åhr tak for dit svar. Det beroliger lidt. Jeg var lige ved at bebrejde min mand for at have haft så koldt. Men det må jeg vidst prøve at tage i mig igen.  Jeg må nok bare slå mig til tåls med at det er den slags der sker...

ja det kender jeg godt. De stakkels mænd

Jeg fandt også noget på det med hamstersyge og der får de bylder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.