spiral???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2008

ka li ja

Grynt/Tina skriver:

ka li ja skriver:

neeej bare en eller anden form for prav som helst ikke er piller. har sgu ædt piller nok i mit liv. og ja noget der kunneformindske den støøøøm det vælter ud af mig... aaaaaaaad

Jeg kan nu stadigvæk godt anbefale p-plasteret, som bare smækkes et eller andet sted på kroppen een gang om ugen og udskiftes hver uge til et nyt stk. i 4. uge skal det så tages af og mens kommer...i meget mindre grad!!!! Det er super let og så skal man ikke tænke på om man nu også har taget den forbistret pille :S

Hormon mæssigt er der vist mindre i plasteret end i pillerne (tror jeg nok det er sådan det er)

jamen skal det bare sidde hvor som helst i en uge og så skifter man det? kan det komme med i bad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2008

linepaaske

lige et hurtigt svar, har brugt spiral i mange år og denne gang skal jeg have en hormonspiral, det giver mindre måske slet ingen blødning og mindsker cystedannelse ( har PCO) men har haft kobber spiral 1. gang 5 år og 2. gang imellem de to børn

Anmeld

8. marts 2008

Nadi

ka li ja skriver:

Nadi skriver:

Jeg bruger en nuva-ring (p-ring) og den er jeg virkelig glad for.

Synes faktisk ikke at jeg bløder nær så meget som jeg gjorde da jeg brugte p-piller og det vare heller ikke i så mange dage :)

Den kan dog godt giv mig lidt hovedpine den dag jeg sætter den op, men det går over efter et par smertestilleden og næste dag er det helt væk.

Håber da at du finder det helt rigtige for dig :D

-Nadia

hvad er det og hvor skal den op??
skal den sidde der hele tiden?

Den skal op i fidden :) Det gør man selv, og det er så nemt! Man sætter den op på den første blødningsdag (ligesom man tager den første p-pille på den første blødningsdag) så skal den sidde der i 21 dage (ligesom man tager p-piller i 21 dage) så holder man en pause på 7 dage hvor den er ude (ligesom med holder med p-piller i 7 dage) man sætter så en ny op osv. Der er 3 i en pakke og de koster 200,- for tre eller deromkring.

Anmeld

8. marts 2008

ka li ja

jamen hvordan boller man så for den??
bliver den bare deroppe???
tror måske mere et plaster er mig haha

Anmeld

8. marts 2008

Nadi

Normalt ;)

Den bevæger sig lidt lige når man har sat den op, men når den så har indfundet sig kan man slet ikke mærke den.

Anmeld

8. marts 2008

Tynen

Nadi skriver:

ka li ja skriver:

Nadi skriver:

Jeg bruger en nuva-ring (p-ring) og den er jeg virkelig glad for.

Synes faktisk ikke at jeg bløder nær så meget som jeg gjorde da jeg brugte p-piller og det vare heller ikke i så mange dage :)

Den kan dog godt giv mig lidt hovedpine den dag jeg sætter den op, men det går over efter et par smertestilleden og næste dag er det helt væk.

Håber da at du finder det helt rigtige for dig :D

-Nadia

hvad er det og hvor skal den op??
skal den sidde der hele tiden?

Den skal op i fidden :) Det gør man selv, og det er så nemt! Man sætter den op på den første blødningsdag (ligesom man tager den første p-pille på den første blødningsdag) så skal den sidde der i 21 dage (ligesom man tager p-piller i 21 dage) så holder man en pause på 7 dage hvor den er ude (ligesom med holder med p-piller i 7 dage) man sætter så en ny op osv. Der er 3 i en pakke og de koster 200,- for tre eller deromkring.

Ej, hvordan dælen får man den ud??
Skal man lissom grave efter den? :)

Ej, jeg er helt imponeret over at så lidt er nok til at beskytte - Og det p-plaster.. Det er jo helt vildt!

Trine - Der vil gå fri af præparater lige nu

Anmeld

8. marts 2008

Nadi

Ja man skal ta den ud med en gravko :D

Nej for pokker, man tager lige fat med fingeren og så trækker den ud.

Jeg kan da lægge et billed ind af en???

:))

-Nadia

Anmeld

8. marts 2008

ka li ja

ja jeg vil gerne se et billede af en oppe!!!!! lol nej ellers tak.
men jeg forestiller mig en tampon.. og hvordan skulle man så kunnne få en diller op??!!!!
støder man den ikke bar ehelt op i en æggestok hvis man gir den gas?????

Anmeld

8. marts 2008

ivfmarie

ka li ja skriver:

ivfmarie skriver:

har du mens nu marie??

:D Ja, har du ikke? Det kom igår.... hehe

Anmeld

8. marts 2008

ka li ja

haha ja det kom nemlig i går!!!! det er sgu syret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.