spiral???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.439 visninger
23 svar
0 synes godt om
8. marts 2008

ka li ja

ja jeg havde jo for laaaang tid siden bestemt mig jeg ville ha en spiral... men men men så var det noget med at det kunne påvirke mælken. så derfor kommer der så lidt ?? nu.
hvad fanden skal jeg vælge!!
jeg bløder heeeelt vildt nu når jeg har min mens... den varer heldigvis heller ikke så længe så. men har hørt at spiral kan få en til at bløde mere.. DET ER IKKE SÅ FEDT hvis det er tilfældet...
og jeg har lede mens smerter, så de skal heller ikke blive værre.

hvad gør i andre og hvordan er jeres mens derefter??

karina som er i vildredde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2008

Grynt

Hej Karina, jeg bruger ikke spiral (der skal ikke noget metal op i min kottelet;) ) Men har du overvejet P-ting (piller, stave, plaster mm)? Jeg bruger selv plasteret og er enormt glad for det. Det har lettet mængden af mens, som godt kunne være sådan lidt heavy.

Eller er det desideret spiralen du spørger efter??

Anmeld

8. marts 2008

ka li ja

neeej bare en eller anden form for prav som helst ikke er piller. har sgu ædt piller nok i mit liv. og ja noget der kunneformindske den støøøøm det vælter ud af mig... aaaaaaaad

Anmeld

8. marts 2008

ivfmarie

Jeg har hørt at en hormonspiral skulle mindske blødningerne lidt? Nogen undgår faktisk helt at mestruere med hormonspiralen.
Jeg ved skiske heller ikke rigtig hva jeg vil... ville egentlig gerne fortsætte med piller, men de anbefales ikke til gamle koner som jeg der er færdige med at få børn ;)

Marie - også i vildrede (og med voldsom mens)

Anmeld

8. marts 2008

Joan ( Smallie )

Jeg har haft p ring og den var jeg da meget glad for men har droppet den igen, for kan bare ikke tåle de homoner. Så nu må vi jo se om jeg bliver gravid igen :$

Joan

Anmeld

8. marts 2008

ka li ja

ivfmarie skriver:

Jeg har hørt at en hormonspiral skulle mindske blødningerne lidt? Nogen undgår faktisk helt at mestruere med hormonspiralen.
Jeg ved skiske heller ikke rigtig hva jeg vil... ville egentlig gerne fortsætte med piller, men de anbefales ikke til gamle koner som jeg der er færdige med at få børn ;)

Marie - også i vildrede (og med voldsom mens)

har du mens nu marie??

Anmeld

8. marts 2008

Grynt

ka li ja skriver:

neeej bare en eller anden form for prav som helst ikke er piller. har sgu ædt piller nok i mit liv. og ja noget der kunneformindske den støøøøm det vælter ud af mig... aaaaaaaad

Jeg kan nu stadigvæk godt anbefale p-plasteret, som bare smækkes et eller andet sted på kroppen een gang om ugen og udskiftes hver uge til et nyt stk. i 4. uge skal det så tages af og mens kommer...i meget mindre grad!!!! Det er super let og så skal man ikke tænke på om man nu også har taget den forbistret pille :S

Hormon mæssigt er der vist mindre i plasteret end i pillerne (tror jeg nok det er sådan det er)

Anmeld

8. marts 2008

Tikki

hmmm..ja, jeg har altid været rigtig glad for kobberspiral inden jeg fødte....dog vil jeg sige ja til, at man bløder vildt meget de første 3-4 dage og hos mig varede det i 7 hele dage med mens.......men jeg har nu været glad alligevel for den.

Efter jeg fødte Iza, ja, så var der jo lige lidt mere plads, hvilket gjorde at jeg skulle have et andet mærke spiral, men den kunne ikke sidde som den skulle og det hele gik lidt i kaos. Efter 3. forsøg orkede jeg ikke mere - det var kun 8 uger efter fødslen, så jeg havde fået nok af det underlivsroderi..så jeg droppede det og begyndte på p-piller..velvidende, at jeg ikke tåler hormoner (har forsøgt før), men kondomer tåler jeg heller ikke (får mange knopper og av av)...så hvad gør man så? Nå, men det viste sig så, at jeg stadig ikke tåler hormoner, så pillerne har jeg smidt igen...og hvad så? Jo nu er vi ligeglade med det prævention og så må vi se ;)

Men men men jeg skal helt klart have spiral igen efter nummer 2 :)
/Jeanette

Anmeld

8. marts 2008

Nadi

Jeg bruger en nuva-ring (p-ring) og den er jeg virkelig glad for.

Synes faktisk ikke at jeg bløder nær så meget som jeg gjorde da jeg brugte p-piller og det vare heller ikke i så mange dage :)

Den kan dog godt giv mig lidt hovedpine den dag jeg sætter den op, men det går over efter et par smertestilleden og næste dag er det helt væk.

Håber da at du finder det helt rigtige for dig :D

-Nadia

Anmeld

8. marts 2008

ka li ja

Nadi skriver:

Jeg bruger en nuva-ring (p-ring) og den er jeg virkelig glad for.

Synes faktisk ikke at jeg bløder nær så meget som jeg gjorde da jeg brugte p-piller og det vare heller ikke i så mange dage :)

Den kan dog godt giv mig lidt hovedpine den dag jeg sætter den op, men det går over efter et par smertestilleden og næste dag er det helt væk.

Håber da at du finder det helt rigtige for dig :D

-Nadia

hvad er det og hvor skal den op??
skal den sidde der hele tiden?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.