Jeg er 31+4 uger henne, og det skal lige siges at jeg ELSKER min lille dreng inde i maven overalt og jeg elsker at mærke at han sparker, det gir mig ro også selvom det måske til tider kan føles lidt ubehageligt
men...
alt det andet..... Jeg HADER at jeg har kvalme næsten hele tiden, at jeg har svært ved at trække vejret, at jeg har svært ved at rejse mig og i det hel taget bevæge mig rundt, at jeg ikk kan farve mit hår, at jeg skal spise piller, at jeg skal spise kød (var vegetar før, ved godt jeg bare kunne spise piller osv. men det var endnu værre), at jeg ikk kan ligge på maven eller ha noget ovenpå min mave, at jeg skal købe makeup i dyredomme, at jeg ikk kan bruge shampoo/balsam som dufter, at jeg har humørsvingninger, at jeg får det dårligt når jeg spiser for lidt ELLER for meget, at jeg har taget på andre steder end på maven, at mine bryster er så kæmpe store (bruger G nu, brugte D før og det synes jeg var rigeligt i forvejen), at jeg ikke kan drikke kaffe, at mit tandkød bløder når jeg børster dem, at jeg har fået en hærmoride, at min hud klør, at mine gamle strækmærker på ryggen som lige var forsvundet (dog ikke så store) er kommet tilbage nu, at jeg ikk må bruge neglelak, at jeg hverken sidder, ligger, går eller står behageligt længere, at det føles somom jeg har løbet et marton bar jeg går op af min trappe som har 10 trin, at jeg sveder af INGENTING og vågner op dryppende af sved, at jeg er så sindsygt øm efter jeg har haft sex med min kæreste, at jeg i det hele taget har mistet rigtig meget sexlyst (hvilket jo er ret synd for min kæreste, han går simpelthen i seng med en ørken), at jeg får hjertebanken, at ALT tøj strammer (selv det løse), at jeg skal tisse bar efter jeg har drukket et glas vand, at jeg kun kan bade højst 5 min. ellers får jeg kvalme, at ventetøj er grimt og folks kommentare som: Så bare vent til baby'en kommer (hvis jeg siger det har været en hård dag f.eks) eller Nøøøøj hvor du stor eller nøøøøj hvor du lille.... Og jeg kunne blive ved....
Jeg har faktisk rigtig dårlig samvittighed over jeg har det sådan her, men jeg kan virkelig ikk gøre for det..... Hold kæft hvor er det hårdt og hvor jeg dog glæder mig til at være alene om min krop igen..
Er jeg alene om disse følelser? håber det ikk