øhhhh...dør vi...eller...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.428 visninger
30 svar
0 synes godt om
8. april 2009

Loggidut

Her er så stille, hvor er i alle, jeg savner jer så meget!

Jeg gider ikke bruge min tid på at opdatere, for her sker jo ingen ting...
Vi er ikke ved at gå i en begyndende opløsning vel...

aj hvor jeg savner jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2009

Astrid P

ALDRIG! Fandme nej! Opløsning - tsk, tsk, tsk...

I kan ikke slå os ihjel, I kan ikke slå os ihjel, I kan ikke slå os ihjel... Vi er en del af jer selv!!!

Anmeld

8. april 2009

Plysbjørnen

Her er virkelig ved at være dødt efter hånden synes tit man kan sidde her en hel aften og der næsten ikke sker en fis...

Men om det er ved at gå i opløsning, tja det håber jeg da ikke...

Anmeld

8. april 2009

Rasmine

Tja, har godt nok også tænkt tanken.
Nu har jeg lige afleveret eksamensopgave... så har fået ro i sjælen igen.
Men påsken skal ikke bruges foran skærmen.
Jeg er gået i totalt mos-mode, fjerner mos og ordner have som aldrig før.

Pssstt.. der sker sgu altid noget på øffen...

Anmeld

8. april 2009

Loggidut

Mebach skriver:

Tja, har godt nok også tænkt tanken.
Nu har jeg lige afleveret eksamensopgave... så har fået ro i sjælen igen.
Men påsken skal ikke bruges foran skærmen.
Jeg er gået i totalt mos-mode, fjerner mos og ordner have som aldrig før.

Pssstt.. der sker sgu altid noget på øffen...

netop den med øffen...var grunden til jeg bliver nervøs...har intet mod øffen, men jeg bliver bange når folk skriver mere derinde end de skriver her...

ikke at der er noget i vejen med det, men nervøsiteten omkring det med om vi dør...den er der da.

Anmeld

8. april 2009

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

netop den med øffen...var grunden til jeg bliver nervøs...har intet mod øffen, men jeg bliver bange når folk skriver mere derinde end de skriver her...

ikke at der er noget i vejen med det, men nervøsiteten omkring det med om vi dør...den er der da.

Det har jeg også undre mig meget over, og så meget andet... Ikke at vi kan tvinge folk til at skrive her inde... Men øffen kan åbenbart noget vi piger herinde ikke kan... Hvad det så end kan være...

Anmeld

8. april 2009

Rasmine

Trold skriver:

Det har jeg også undre mig meget over, og så meget andet... Ikke at vi kan tvinge folk til at skrive her inde... Men øffen kan åbenbart noget vi piger herinde ikke kan... Hvad det så end kan være...

Årh gud, hvad er da det for noget sludder?

Anmeld

8. april 2009

Plysbjørnen

Mebach skriver:

Årh gud, hvad er da det for noget sludder?

Skriver bare hvad jeg føler.

Anmeld

8. april 2009

ivfmarie

Vi dør sgu da ikke!!

Jeg kan selvfølgelig kun tale for mig selv - men mit fravær skyldes at der kun er 24 timer i døgnet. Jeg sidder bare næsten aldrig i sofaen længere... og så er jeg bare ikke på så lang tid af gangen.

Bare rolig... der skal nok komme gang iden igen - vi har jo set de her stille periode før. Ofte er det faktisk i kølvandet på et irl-møde - mærkeligt, men sådan har det altså været.

Lige pludselig kommer der en af de gode aftner, hvor tastaturet gløder og indlægene fyger rundt på skærmen... og så bliver vi som nyforelskede igen!

Knus fra Marie - der nægter at lade "os" dø, men ligenu går tiden med at leve irl (adrr )

Anmeld

8. april 2009

Loggidut

ivfmarie skriver:

Vi dør sgu da ikke!!

Jeg kan selvfølgelig kun tale for mig selv - men mit fravær skyldes at der kun er 24 timer i døgnet. Jeg sidder bare næsten aldrig i sofaen længere... og så er jeg bare ikke på så lang tid af gangen.

Bare rolig... der skal nok komme gang iden igen - vi har jo set de her stille periode før. Ofte er det faktisk i kølvandet på et irl-møde - mærkeligt, men sådan har det altså været.

Lige pludselig kommer der en af de gode aftner, hvor tastaturet gløder og indlægene fyger rundt på skærmen... og så bliver vi som nyforelskede igen!

Knus fra Marie - der nægter at lade "os" dø, men ligenu går tiden med at leve irl (adrr )

så er jeg med på limpinden igen, det her kan jeg forholde mig til!

det er sådan jeg har det, men gud hvor jeg savner jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.