fandme om ikke jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. april 2009

Plysbjørnen

væltede med barnevognen i dag. Kom gående på et meget smalt fortov (der er end ikke plads til en barnevogn), og så vriklede jeg sgu om på ankel...

Jeg landede på røven klinet op af en husmur, stadig med et fast greb om styret på barnevognen som blev presset ned mod vejen/fortovet.

Kai som til alt held gik bag mig fik rejst barnevognen i en fart og kontrolleret Benjamin, som heldigvis "kun" var gledet ned i bunden af liften, som det for få dage siden var lykkedes os at finde pressenningen til. Da den der sidder på barnevognen er i stykker. Tør slet ikke tænke på hvor galt det var gået hvis ikke den havde været der...

Benjamin fik sig vist en ordenlig forskrækkelse, for han græd og var urolig hele vejen hjem...

Men kan da se det komiske i det Kai sagde, da han kiggede i barnevognen kunne han "kun" se de 2 små hænder vifte over kanten af pressenningen, resten af Benjamin var væk...

Betina - stadig lidt øm i anklen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2009

ivfmarie

Av for katten!

Aj, jeg måtte nu også smile lidt af det billede jeg fik af Bensens hænder der flagrede overnud af liften.

Håber foden er ok

Marie

Anmeld

8. april 2009

Loggidut

aj....hvor forfærdeligt...jeg har prøvet noget lignende da Chr var helt lille, dog i en bus.
Jeg havde bremset vognen, som holdt i kørselsretningen...og buschaufføren kørte som en sindsyg...pludselig bremsede han, og barnevognen fløj ud af min hånd og knaldede op i den væg der skiller det midterste af bussen med de sæder der er forrest i bussen...Chr. var krøllet sammen i hovedenden af barnevognen, og jeg begyndte bare at vræle, fårk jeg blev bange, og vred, men kunne slet ikke få sagt en lyd....

aj man bliver så bange når man ikke har kontrol over det.

Godt der ikke skete noget med prinsen, det var jo helt forfærdeligt...pyh du må være blevet forskrækket!

Anmeld

8. april 2009

Plysbjørnen

ja av...

Ja kan heller ikke lade være med at smile når jeg ser det billede for mine øjne...

Min fod er lidt øm og godt hævet... Skulle nok have hvilet den lidt da jeg kom hjem..

Anmeld

8. april 2009

Loggidut

Trold skriver:

ja av...

Ja kan heller ikke lade være med at smile når jeg ser det billede for mine øjne...

Min fod er lidt øm og godt hævet... Skulle nok have hvilet den lidt da jeg kom hjem..

harhhhh...ja for pokker det glemte jeg...rigtig god bedring med den...shit jeg havde kun bebsen for øjet!
Undskyld Trold! Rigtig god bedring altså!

Anmeld

8. april 2009

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

harhhhh...ja for pokker det glemte jeg...rigtig god bedring med den...shit jeg havde kun bebsen for øjet!
Undskyld Trold! Rigtig god bedring altså!

Det er bare helt i orden, han er jo også vigtigst min lille bense mand... Er også rigtig glad for at der ikke skete noget med ham, det ville jeg aldrig have tilgivet mig selv...

Men tak skal du have...

Anmeld

8. april 2009

Rasmine

Shit mand...
Men kan godt se det komiske i det nu, når han er Ok.

Anmeld

8. april 2009

Plysbjørnen

Mebach skriver:

Shit mand...
Men kan godt se det komiske i det nu, når han er Ok.

Det kan jeg også ingen tvivl om det... Men er faktisk et eller andet sted glad for at jeg ikke slap barnevognen for det gik temlig stejlt ned af en bakke...

Kai mener det er derfor jeg "valgte" at tage den med i faldet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.