Tasken til sygehuset. ( toilet sager.)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.024 visninger
26 svar
0 synes godt om
9. april 2012

Guldimaven

Hej piger.

Jeg er så småt begyndt at pakke tasken til sygehuset, i hvert fald den til bette manden, den til mig selv må vente lidt endnu.

Hvad skal man have med af toilet sager til sådan en lille en? Og hvad har de på sygehuset? Jeg skal føde, på aalborg sygehus så hvis der er nogle der har født der, må i gerne dele ud af jeres erfaringer.

Af tøj, har jeg taget 7 sæt tøj med til ham og en natdragt. Da jeg ikke ved hvor længe vi kommer til at være der. Ellers har jeg 4 stofbleer, er det nok?

Har jeg taget alt for meget tøj med til ham, eller for lidt??

Hilsen en første gangs fødende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

Maja88

hvad mener du med toilet sager til den lille???

i min verden ingen...

vi brugte kolo enormt mange stof bleer om dagen, men det havde de på sygehuset..

Anmeld

9. april 2012

Guldimaven

Maja88 skriver:

hvad mener du med toilet sager til den lille???

i min verden ingen...

vi brugte kolo enormt mange stof bleer om dagen, men det havde de på sygehuset..

Mener, om vi skal have bleer med..  cremer, o.s.v.. det til at tørre numsen ved ble skift...

Anmeld

9. april 2012

Maja88

Guldimaven skriver:

Mener, om vi skal have bleer med..  cremer, o.s.v.. det til at tørre numsen ved ble skift...

nu har jeg ikke født i aalborg, men i herning havde de bleer og tror jeg de har de fleste steder...

skumklude havde de også på sygehuset... til at vaske numsen med...

bruge en stofble til at tørre alle folderne..

ingen creme til sådan en lille en.. for guds skyld,,,, du må ikke ødelægge den lille fine hud

Anmeld

9. april 2012

L&V

Guldimaven skriver:

Hej piger.

Jeg er så småt begyndt at pakke tasken til sygehuset, i hvert fald den til bette manden, den til mig selv må vente lidt endnu.

Hvad skal man have med af toilet sager til sådan en lille en? Og hvad har de på sygehuset? Jeg skal føde, på aalborg sygehus så hvis der er nogle der har født der, må i gerne dele ud af jeres erfaringer.

Af tøj, har jeg taget 7 sæt tøj med til ham og en natdragt. Da jeg ikke ved hvor længe vi kommer til at være der. Ellers har jeg 4 stofbleer, er det nok?

Hold da op det var meget tøj Jeg ville ta lidt flere stofbleer med. Mht bleer osv er det på sygehuset.. Har lige fundet et link med hva dit sygehus tilbyder

http://www.aalborgsygehus.rn.dk/Afdelinger/BoerneO gKirurgiCenter/Afdelinger/Gynaekologisk+Obstetrisk +Afdeling/Afsnit/Aalborg+Jordemodercenter/TilbudiA alborg.htm

Anmeld

9. april 2012

EKBJ

Guldimaven skriver:

Hej piger.

Synes det lyder helt vildt med så meget tøj!!!

Anmeld

9. april 2012

Maja88

EKBJ skriver:

Synes det lyder helt vildt med så meget tøj!!!

jeg synes det lyder ok hvis man synes der skal være forskel på nat og dag...

det er ikke alle som vil bruge sygehusets tøj.. eller alle sygehuse som tilbyder det

Anmeld

9. april 2012

Guldimaven

Maja88 skriver:

nu har jeg ikke født i aalborg, men i herning havde de bleer og tror jeg de har de fleste steder...

skumklude havde de også på sygehuset... til at vaske numsen med...

bruge en stofble til at tørre alle folderne..

ingen creme til sådan en lille en.. for guds skyld,,,, du må ikke ødelægge den lille fine hud

Okay, tak for det.

Anmeld

9. april 2012

Guldimaven

Månsson skriver:

Hold da op det var meget tøj Jeg ville ta lidt flere stofbleer med. Mht bleer osv er det på sygehuset.. Har lige fundet et link med hva dit sygehus tilbyder

http://www.aalborgsygehus.rn.dk/Afdelinger/BoerneO gKirurgiCenter/Afdelinger/Gynaekologisk+Obstetrisk +Afdeling/Afsnit/Aalborg+Jordemodercenter/TilbudiA alborg.htm

Tak for link.  Det fylder jo ingenting det tøj, og hvis man nu skal være der en uge, så er der et sæt tøj til hver dag..

Anmeld

9. april 2012

EKBJ

Maja88 skriver:

jeg synes det lyder ok hvis man synes der skal være forskel på nat og dag...

det er ikke alle som vil bruge sygehusets tøj.. eller alle sygehuse som tilbyder det

Det er rigtig nok :-) Men de fleste steder bliver man jo sendt hjem samme dag.. eller dagen efter..

Jeg er selv en af dem som hellere end gerne vil bruge sygehusets tøj til den bette..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.