ømme bryster når jeg sover ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

Princesspigen

Barbamama skriver:

Åh ja jeg har også engang fået nogle øvelser, men de er gået ret meget i glemmebogen

ja når man har travlt i hverdagen glemmer man alt om det..

mindre godt..

men min fordel er dog at jeg er begyndt at få indlæg i mine sko hvilke faktis gør en del da jeg jo så ikke går så skævt i kroppen som før..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

Barbamama

Princesspigen skriver:

ja når man har travlt i hverdagen glemmer man alt om det..

mindre godt..

men min fordel er dog at jeg er begyndt at få indlæg i mine sko hvilke faktis gør en del da jeg jo så ikke går så skævt i kroppen som før..

Ok fedt hvis det hjælper dig! Min skade er en arbejdsskade der kom efter et skub i ryggen. Ikke så smart. Men det er efterhånden til at leve med. De første par år efter skaden var et helvede!

Anmeld

13. april 2012

Princesspigen

Barbamama skriver:

Ok fedt hvis det hjælper dig! Min skade er en arbejdsskade der kom efter et skub i ryggen. Ikke så smart. Men det er efterhånden til at leve med. De første par år efter skaden var et helvede!

det er absolut ikke sjovt sådan noget.. men dejligt det er blevet bedere med tiden..

min skade ved de ikke om jeg er født med eller om den er kommet hen ad vejen.. (minder mig om jeg lige skal høre JM på tirsdag om der er chancer for den lille aver den) ...

men de fandt ud af efter 7 års problemer og smerter i ryggen at jeg faktis har 2½ cm forskeld i længden på benene.. lidt volsomt og det forklarer hvorfor jeg har så store smerter i ryggen..

Anmeld

13. april 2012

MKuhr

Princesspigen skriver:

jeg er idag 13+4..

har stadig en del forskellige symptomer..

men er begyndt at være mærket af ømme bryster når jeg sover os.. jeg ligger ikke på maven, kommer jeg til det i søvne vågner jeg fordi det gør ondt og er ubehageligt nede omkring underlivet hvor baby ligger..

så altså ligger jeg på siderne eller ryggen, men får voldsom ømme bryster alligevel..

er det normalt og evt er der noget som helst at gøre ved det ? ? ?

altså graviditeten går jo ikke på "standby" når man sover. kroppen arbejder på højtryk hele tiden.

jeg kan også vågne med brystspændinger og murren i underlivet midt om natten.

Anmeld

13. april 2012

Princesspigen

Mrs. skriver:

altså graviditeten går jo ikke på "standby" når man sover. kroppen arbejder på højtryk hele tiden.

jeg kan også vågne med brystspændinger og murren i underlivet midt om natten.

ja det lader til det er ret normalt.. men os ret irriterende

Anmeld

13. april 2012

MKuhr

Princesspigen skriver:

ja det lader til det er ret normalt.. men os ret irriterende

mega irriterende det ene øjeblik kan man have ondt, det andet øjeblik kan man intet mærke. hmm...

men kroppen har jo travlt med alle de mælkekirtler der skal dannes inden barnet bliver født. og mælken skal nå at løbe til.

du kan læse lidt om det her

http://mamanet.dk/amning/saadan-forandrer-brystern e-sig

Anmeld

13. april 2012

Princesspigen

Mrs. skriver:

mega irriterende det ene øjeblik kan man have ondt, det andet øjeblik kan man intet mærke. hmm...

men kroppen har jo travlt med alle de mælkekirtler der skal dannes inden barnet bliver født. og mælken skal nå at løbe til.

du kan læse lidt om det her

http://mamanet.dk/amning/saadan-forandrer-brystern e-sig

takker 

læser jeg lige senere

Anmeld

14. april 2012

Barbamama

Princesspigen skriver:

det er absolut ikke sjovt sådan noget.. men dejligt det er blevet bedere med tiden..

min skade ved de ikke om jeg er født med eller om den er kommet hen ad vejen.. (minder mig om jeg lige skal høre JM på tirsdag om der er chancer for den lille aver den) ...

men de fandt ud af efter 7 års problemer og smerter i ryggen at jeg faktis har 2½ cm forskeld i længden på benene.. lidt volsomt og det forklarer hvorfor jeg har så store smerter i ryggen..

Åh... Ja det kan da i hvert fald give ret kraftige smerter for så går du jo helt forkert. Puha....

Anmeld

14. april 2012

Princesspigen

Barbamama skriver:

Åh... Ja det kan da i hvert fald give ret kraftige smerter for så går du jo helt forkert. Puha....

det værdste er at de har brugt 7 år på at finde ud af det, når det som regl er det første man skal tjække med den skade jeg har..

det ku ha sparet mig for en masse smerter og problemer..

Anmeld

15. april 2012

Barbamama

Princesspigen skriver:

det værdste er at de har brugt 7 år på at finde ud af det, når det som regl er det første man skal tjække med den skade jeg har..

det ku ha sparet mig for en masse smerter og problemer..

Åh ja det er mange år at gå med smerter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.