ømme bryster når jeg sover ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2012

FogL

Princesspigen skriver:

ja efter fødslen er det vel grundet amning og mælk ? ?

Jep - to timer uden amning og jeg var ved at sprænges! Glæd dig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

Princesspigen

ciepige skriver:

Jep - to timer uden amning og jeg var ved at sprænges! Glæd dig  

puha.. lyder hårdt..

Anmeld

9. april 2012

Barbamama

Princesspigen skriver:

jeg kan dårligt holde mine bher ud om dagen, men det skal så os siges at jeg skal have købt mig nogle nye da jeg snart ikk kan være i dem mere..

køber man egentlig "vente" bher ? ? ved godt man køber amme bher, men hvad med vente ? ? ?

Ha ha ha ja det var også mit problem!!! Altså jeg gik bare ind i Tryde Andres og sagde "Hjæælp". He he.. Jeg fortalte ekspedienten at jeg var gravid og ikke anede hvad str jeg skulle bruge og så fandt hun en masse bh'er i alle afskygninger. Du kan også få nogle uden bøjler som er ENORMT bløde og behagelige! Jeg synes de er så søde til at hjælpe i den forretning. Ellers kan du sagtens købe en god ammebh til at sove med.

Anmeld

9. april 2012

Princesspigen

Barbamama skriver:

Ha ha ha ja det var også mit problem!!! Altså jeg gik bare ind i Tryde Andres og sagde "Hjæælp". He he.. Jeg fortalte ekspedienten at jeg var gravid og ikke anede hvad str jeg skulle bruge og så fandt hun en masse bh'er i alle afskygninger. Du kan også få nogle uden bøjler som er ENORMT bløde og behagelige! Jeg synes de er så søde til at hjælpe i den forretning. Ellers kan du sagtens købe en god ammebh til at sove med.

hvor ligger den butik du omtaler ?

Anmeld

9. april 2012

l.kjoeller

ciepige skriver:

Ja og endnu værre efter fødslen Men det er jo så af andre grunde.. Sådan da! 

Præcis. Der er jeg bare ikke nået til endnu :-D

Anmeld

9. april 2012

Barbamama

Princesspigen skriver:

hvor ligger den butik du omtaler ?

Hmm altså den jeg har været i ligger i Odense. Jeg kan lige prøve at google den og smide et link, for den må være flere steder end Odense. Men altså ellers vil enhver undertøjsforretning da helt sikkert hjælpe!

Nå... Den ligger så kun i Odense og Svendborg!!! http://www.trydeandres.dk/butikker/find-din-tryde-andres

Anmeld

9. april 2012

Princesspigen

Barbamama skriver:

Hmm altså den jeg har været i ligger i Odense. Jeg kan lige prøve at google den og smide et link, for den må være flere steder end Odense. Men altså ellers vil enhver undertøjsforretning da helt sikkert hjælpe!

Nå... Den ligger så kun i Odense og Svendborg!!! http://www.trydeandres.dk/butikker/find-din-tryde-andres

det er ik så tit jeg kommer på de kanter, men vi har da en chance og en hunkemøller.. men de teenage tøser de har ansat der er så næsvise at jeg ikke har lyst til at gå i de butikker..

Anmeld

9. april 2012

Michalala

Princesspigen skriver:

jeg er idag 13+4..

har stadig en del forskellige symptomer..

men er begyndt at være mærket af ømme bryster når jeg sover os.. jeg ligger ikke på maven, kommer jeg til det i søvne vågner jeg fordi det gør ondt og er ubehageligt nede omkring underlivet hvor baby ligger..

så altså ligger jeg på siderne eller ryggen, men får voldsom ømme bryster alligevel..

er det normalt og evt er der noget som helst at gøre ved det ? ? ?

Jeg har også lidt meget af ømme bryster. Jeg er nu i uge 20+ og selvom jeg stadig har ømme bryster er langt fra så slemt som det var i starten.

Anmeld

9. april 2012

Barbamama

Princesspigen skriver:

det er ik så tit jeg kommer på de kanter, men vi har da en chance og en hunkemøller.. men de teenage tøser de har ansat der er så næsvise at jeg ikke har lyst til at gå i de butikker..

Nej det kan jeg godt forstå. I bor jo liiige et stykke væk. Og ja det er da træls hvis de er næsvise derinde. Man blotter sig jo rimelig meget når man står der med bar overkrop og de skal hjælpe med at se om den sidder rigtigt!

Anmeld

9. april 2012

Princesspigen

Michalala skriver:

Jeg har også lidt meget af ømme bryster. Jeg er nu i uge 20+ og selvom jeg stadig har ømme bryster er langt fra så slemt som det var i starten.

jeg syndes egentlig det er sjovt for det virker ikke til mine bryster vokser helt vildt, kan stadig lige være i bherne, men de er MEGET ømme, men måske det kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.