Erfaringer søges med Basson klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2012

roenlund

Mamalou skriver:

Det er mange penge og vi vil også gerne have en babyjogger, så det løber hurtigt op. 

Bruger I jeres klapvogn ofte? Og hvilket terræn? 

vi bruger den en del, har den altid med når vi er ude da den nemt kan være i bilen og det kan barnevognen ikke så liam sover tit i den... har også haft den med i skoven og lign... har haft den et års tid og den er brugt rimeligt meget og jeg har intet at udsætte på den...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

Mamalou

Amandas-mor skriver:

Vi har Basson og vi elsker den

Jubii

Bruger I jeres ofte? Og I hvilket terræn?

Anmeld

9. april 2012

Mamalou

roenlund skriver:

vi bruger den en del, har den altid med når vi er ude da den nemt kan være i bilen og det kan barnevognen ikke så liam sover tit i den... har også haft den med i skoven og lign... har haft den et års tid og den er brugt rimeligt meget og jeg har intet at udsætte på den...

Det lyder rigtig godt. Dejligt at du ville dele dine erfaringer Tak for det! 

Vh. Louise

Anmeld

9. april 2012

roenlund

Mamalou skriver:

Det lyder rigtig godt. Dejligt at du ville dele dine erfaringer Tak for det! 

Vh. Louise

det var så lidt

Anmeld

9. april 2012

Tona

Jubii

Bruger I jeres ofte? Og I hvilket terræn?

Ja det gør vi. En af grundene til at vi valgte præsis den model var nemlig at vi gerne ville have en let klapvogn som kunne køre i terræn, da vi er glade for skovture osv og ikke kun skulle køre på asfalt i byen. Den er rigtig god til det og dækkene kan jo ikke punktere.  Vi fik den da Amanda var 3 ½ mdr gammel og har ikke brugt barnevognen siden undtagen til at sove i i dp.

Anmeld

9. april 2012

Mamalou

Amandas-mor skriver:

Ja det gør vi. En af grundene til at vi valgte præsis den model var nemlig at vi gerne ville have en let klapvogn som kunne køre i terræn, da vi er glade for skovture osv og ikke kun skulle køre på asfalt i byen. Den er rigtig god til det og dækkene kan jo ikke punktere.  Vi fik den da Amanda var 3 ½ mdr gammel og har ikke brugt barnevognen siden undtagen til at sove i i dp.

Tak for hjælpen

Anmeld

10. april 2012

siw84

Mamalou skriver:

Hejsa! 

Vi står og skal til at købe klapvogn til Villads, og jeg synes det er noget af en jungle. Som jeg kan se, så er det oftest Emmaljunga, der anbefales, men jeg synes de koster mange penge. 

Jeg er faldet over en Basson Milan, der er sat ned med 1000 kr. Så jeg er interesseret i at høre om der er nogen, der vil dele deres erfaringer - gode som dårlige både med Milan modellen, men også Basson klapvognene generelt. 

På forhånd tak for hjælpen

Vh. Louise

Vi har Basson Millan og er super glade for den den kører skønt og er nem at klappe sammen. og så synes vi det er lækkert med vendbart styr.. jeg kan i hvert fald godt anbefale dig den

Anmeld

10. april 2012

Mamalou

siw84 skriver:

Vi har Basson Millan og er super glade for den den kører skønt og er nem at klappe sammen. og så synes vi det er lækkert med vendbart styr.. jeg kan i hvert fald godt anbefale dig den

Det lyder rigtig godt. Tak for hjælpen

Anmeld

8. april 2013

Camilla1

Må jeg spørge til jeres videre erfaringer med Basson Milan? Jeg har nemlig brug for at købe en klapvogn til min 1 år gamle datter, som hun kan sove godt i. Vi skal flytte til udlandet og vil ikke slæbe den store barnevogn med, men samtidig så elsker hun at sove udenfor. Vil gerne have en vogn med god liggeplads, god affjedring, god højde da jeg selv er 1,80 høj. Det ser ud til at Basson Milan er god, men hvad er jeres erfaringer? og hvordan er den sammenlignet med Emmaljugas klapvognsmodeller?

Anmeld

8. april 2013

Benjamins'mor

Vi havde en basson combivogn og det var noget værre lort!
Vi har købt en brugt emmaljunga cerox til 800 kr. Og den er som ny.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.