Erfaringer søges med Basson klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.889 visninger
19 svar
0 synes godt om
9. april 2012

Mamalou

Hejsa! 

Vi står og skal til at købe klapvogn til Villads, og jeg synes det er noget af en jungle. Som jeg kan se, så er det oftest Emmaljunga, der anbefales, men jeg synes de koster mange penge. 

Jeg er faldet over en Basson Milan, der er sat ned med 1000 kr. Så jeg er interesseret i at høre om der er nogen, der vil dele deres erfaringer - gode som dårlige både med Milan modellen, men også Basson klapvognene generelt. 

På forhånd tak for hjælpen

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

forår

Jeg har ingen erfaring med klapvognen, men jeg har selv en Basson barnevogn og har været 110% tilfreds med den

Anmeld

9. april 2012

Mamalou

forår skriver:

Jeg har ingen erfaring med klapvognen, men jeg har selv en Basson barnevogn og har været 110% tilfreds med den

Mon ikke kvaliteten er den samme?

Hvilken klapvogn har du? Hvis jeg må være så fræk at spørge

Anmeld

9. april 2012

forår

Mamalou skriver:

Mon ikke kvaliteten er den samme?

Hvilken klapvogn har du? Hvis jeg må være så fræk at spørge

Jeg har en emaljunga, som jeg har købt brugt på DBA til 900kr. Jeg har faktisk ikke brugt klapvogn så meget, så er glad for at jeg købte brugt.

Anmeld

9. april 2012

Mamalou

forår skriver:

Jeg har en emaljunga, som jeg har købt brugt på DBA til 900kr. Jeg har faktisk ikke brugt klapvogn så meget, så er glad for at jeg købte brugt.

Det har jeg også overvejet. Jeg må lige i tænkeboksen

Tak for hjælpen.

Anmeld

9. april 2012

Sofia24

Her har vi både Basson barnevogn + klapvogn og har været SÅ tilfredse, ikke en finger at sætte på nogle af tingene

Kan ikke lige huske model-navnet på klapvognen må jeg indrømme og orker ikke lige at rejse mig og gå ud i skuret og kigge

Da vi købte dem for snart 2 år siden gik vi efter pris (jeg er på su), men samtidig en ordenlig kvalitet og noget der kunne være i vores Toyota Yaris (morfar-bil)

Så jeg synes bare I skal go-for-it

Anmeld

9. april 2012

roenlund

jeg har en Basson Milan som jeg er rigtig glad for, havde præcis de samme tanker som dig ag valgte at jeg synes det var spild af penge at købe en ammajunga eller tutonia...

Anmeld

9. april 2012

Mamalou

Sofia24 skriver:

Her har vi både Basson barnevogn + klapvogn og har været SÅ tilfredse, ikke en finger at sætte på nogle af tingene

Kan ikke lige huske model-navnet på klapvognen må jeg indrømme og orker ikke lige at rejse mig og gå ud i skuret og kigge

Da vi købte dem for snart 2 år siden gik vi efter pris (jeg er på su), men samtidig en ordenlig kvalitet og noget der kunne være i vores Toyota Yaris (morfar-bil)

Så jeg synes bare I skal go-for-it

Tak for hjælpen. Jeg synes det kan være en jungle at finde rundt i. Da var købte barnevogn sprang vi bare ud i det, men jeg synes det er svære med klapvognen.

Vh. Louise

Anmeld

9. april 2012

Mamalou

roenlund skriver:

jeg har en Basson Milan som jeg er rigtig glad for, havde præcis de samme tanker som dig ag valgte at jeg synes det var spild af penge at købe en ammajunga eller tutonia...

Det er mange penge og vi vil også gerne have en babyjogger, så det løber hurtigt op. 

Bruger I jeres klapvogn ofte? Og hvilket terræn? 

Anmeld

9. april 2012

Tona

Mamalou skriver:

Hejsa! 

Vi står og skal til at købe klapvogn til Villads, og jeg synes det er noget af en jungle. Som jeg kan se, så er det oftest Emmaljunga, der anbefales, men jeg synes de koster mange penge. 

Jeg er faldet over en Basson Milan, der er sat ned med 1000 kr. Så jeg er interesseret i at høre om der er nogen, der vil dele deres erfaringer - gode som dårlige både med Milan modellen, men også Basson klapvognene generelt. 

På forhånd tak for hjælpen

Vh. Louise

Vi har Basson og vi elsker den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.