Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: ej hvor er de super smarte og flotte rigtigt påske æg-kage
ej hvor er de super smarte og flotte rigtigt påske æg-kage
Takker
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mumto3 skriver: Jeg synes æggene er vildt flotte, men hvorfor er kagen farvet? Skal den være det eller er det farven fra æggene der smitter af?
Jeg synes æggene er vildt flotte, men hvorfor er kagen farvet? Skal den være det eller er det farven fra æggene der smitter af?
Kagen er farvet fordi vi lavede dejen i 3 forskellige farver (det er også på billedet).
Altså, den dej vi sprøjtede ind i æggene lavede vi i 3 forskelige farver
Dot D skriver: Mums, de ser gode ud... Dem er jeg nødt til at prøve en dag
Mums, de ser gode ud... Dem er jeg nødt til at prøve en dag
Ja det bliver du nødt til....
Virkelig lækker muffindej synes jeg... appelsinmuffin uuuhm....
mariamiss6 skriver: Kagen er farvet fordi vi lavede dejen i 3 forskellige farver (det er også på billedet). Altså, den dej vi sprøjtede ind i æggene lavede vi i 3 forskelige farver
mariamiss6 skriver: Tak skal du have... Tjoo, jeg har det som jeg plejer, sådan ca. altså hverken værre eller bedre... Intet nyt under min lille sorte sky dér
Tak skal du have...
Tjoo, jeg har det som jeg plejer, sådan ca. altså hverken værre eller bedre... Intet nyt under min lille sorte sky dér
Nå, ja. Kan huske vores lille korrespondance om dit love-life på et tidspunkt
Baagøe skriver: Nå, ja. Kan huske vores lille korrespondance om dit love-life på et tidspunkt
Det kan jeg ikke rigtig huske.... Eller det vil sige jeg kan ikke huske en enkeltstående Men jeg kan nok regne ud hvem du tænker på når du skriver det med så glade toner hehehhe... du må gerne få ham, for evigt, ikke engang bare til låns
Han er stadig dygtig, men kun i kanen
mariamiss6 skriver: Det kan jeg ikke rigtig huske.... Eller det vil sige jeg kan ikke huske en enkeltstående Men jeg kan nok regne ud hvem du tænker på når du skriver det med så glade toner hehehhe... du må gerne få ham, for evigt, ikke engang bare til låns Han er stadig dygtig, men kun i kanen
Muuaaahahahaha Der er jeg vist allerede dækket ind
Baagøe skriver: Muuaaahahahaha Der er jeg vist allerede dækket ind
hehehehe heldige skid
mariamiss6 skriver: hehehehe heldige skid
Benytter mig så bare ikke lige af det
Baagøe skriver: Benytter mig så bare ikke lige af det
Arj dit fjols altså... Det skal man da
Sex giver også en slags glæde.... Eller, altså, god sex gør Det giver lige et pust overskud, energi, glæde, og tilfredshed....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128