Hjælp æl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2012

come2

Anonym skriver:

Ja, men er lidt usikker på om den nu er rigtig når jeg havde indtaget sodavand inden? .. Men det håber jeg 

Det tror jeg nu ikke der sker noget ved

Tror nu nok testen skal passe hvis begge strege er lige tydelige eller teststregen er mere tydelig end kontrolstregen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Det tror jeg nu ikke der sker noget ved

Tror nu nok testen skal passe hvis begge strege er lige tydelige eller teststregen er mere tydelig end kontrolstregen

Har aldrig set så positiv en æl test som den er, så hvis sodavanden ikke har spillet ind så er den klar. Men har også kunne mærke min æl, og det var ligesom den der var katalysator for jeg overhovedet tog en æl test  - Så du har helt sikkert ret, den er god nok.. 

Alle de tanker  

Har du prøvet i lang tid?

Anmeld

9. april 2012

come2

Anonym skriver:

Har aldrig set så positiv en æl test som den er, så hvis sodavanden ikke har spillet ind så er den klar. Men har også kunne mærke min æl, og det var ligesom den der var katalysator for jeg overhovedet tog en æl test  - Så du har helt sikkert ret, den er god nok.. 

Alle de tanker  

Har du prøvet i lang tid?

Det har været sådan lidt on/off.

Men ca. 2 år. Men i den periode havde jeg også en hormon forstyrrelse hvor jeg slet ikke fik mens i over 6 mdr.

Er så her for en 4 mdr siden startet op med ÆL teste for at ramme det rigtige tidspunt.

Jeg tager det som det kommer, stille og roligt og helt upåvirket af det, så er jeg sikker på det lykkedes lige pludselig

hvor længe har du/i prøvet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.