Nu kan jeg næsten begynde at glæde mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

lillemusen10

Tillykke, hvor er det dejligt! Skal nok krydse fingre for dig på onsdag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Camillos

lillemusen10 skriver:

Tillykke, hvor er det dejligt! Skal nok krydse fingre for dig på onsdag.

Tak skal du ha søde.. Åhh ja håber også det er et godt resultat imorgen.. 

Anmeld

10. april 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

Tak... Begyndte på arbejde igår.. fik ondt og kunne hverken gå eller stå da jeg kom hjem  Så har måtte sygemelde mig igen!og kan bare ikk få fat på min læge! Det er virkelig nedtur ! Håbede ellers alt ville flaske sig.. 

Det er der altså ikke noget at gøre ved.. Kan du ikke komme i skånejob?? Kan de ikke give dig noget, skåne dig derovre.. Eller måske bare arbejde deltid en stund og så må kommunen supplere op...
Du kan ikke gøre for lægen er er på sin pind så du må vente. Det må din arbejdsplads kunne være forstående overfor! Og ellers op i numsen.

Men søde. IMORGEN IMORGEN.. Hold den positive linjen. Du skal se bebse igen imorgen. <3 og nøj hvor jeg glæder mig til en update.

Anmeld

10. april 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

Det er der altså ikke noget at gøre ved.. Kan du ikke komme i skånejob?? Kan de ikke give dig noget, skåne dig derovre.. Eller måske bare arbejde deltid en stund og så må kommunen supplere op...
Du kan ikke gøre for lægen er er på sin pind så du må vente. Det må din arbejdsplads kunne være forstående overfor! Og ellers op i numsen.

Men søde. IMORGEN IMORGEN.. Hold den positive linjen. Du skal se bebse igen imorgen. <3 og nøj hvor jeg glæder mig til en update.

Jeg har helddigvis fået en tid til lægen kl 15 15 .. så må jeg snakke med hende om hvad der er af muligheder... 

Ja imorgen skal jeg se bebs.. håber den har det godt..  

hader bare det hele skal være så besværligt.. 

Mine kollegaer snakker om jeg skal få mig en langtids sygemelding... for ellers får de ikke dækket vikarer ind når jeg er syg.. .. Desværre..! 

Anmeld

10. april 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

Jeg har helddigvis fået en tid til lægen kl 15 15 .. så må jeg snakke med hende om hvad der er af muligheder... 

Ja imorgen skal jeg se bebs.. håber den har det godt..  

hader bare det hele skal være så besværligt.. 

Mine kollegaer snakker om jeg skal få mig en langtids sygemelding... for ellers får de ikke dækket vikarer ind når jeg er syg.. .. Desværre..! 

Det var godt at du har fået en tid til lægen!

Selvfølgelig har den det godt.

Så må det jo blvie en langtidssygemelding. Kan sagtens forstå dine kollegaer. Det er en svær situation for de vil jo dit bedste samtidig med det er pisse irriterende hvis du er syg i tide og utide.

Håber i finder en god løsning..

Anmeld

10. april 2012

lillemusen10

er ked af at høre, at du er så besværet i din graviditet at du ikke kan arbejde, det må være hårdt! Jeg håber I finder den bedste løsning for dig og din bebs og selvfølgelig også arbejdsgiver.... og det kan godt ske, at det er en langtidssygemelding. Men hvis det er det der skal til, så lad det være det. Det vigtigste er at du går tiden ud med din ønskebebs!

Igen held og lykke i morgen

Anmeld

10. april 2012

Camillos

Nettemor skriver:

Jep

Jamen du må ud og ha dig nogle graviditets bukser du kan bo i Jeg købte nogle jogging graviditets bukser i H&M og jeg brugte dem meget!! De var fantastiske. Eneste minus var at der ikke var lommer i

så er der kommet mavebillede på i uge 13...

Anmeld

10. april 2012

NNGG

Camillos skriver:

12+0 idag 

Ville bare dele min glæde! Nf onsdag Wuuuhuuu!

Stort tillykke!! Må være en dejlig milepæl at nå

Anmeld

10. april 2012

Camillos

NNGG skriver:

Stort tillykke!! Må være en dejlig milepæl at nå

tusind tak skal du ha.. nu skal jeg bare lige over Nf i morgen og håbe på alt er vel og den vokser og lever som den skal :..

Anmeld

10. april 2012

NNGG

Camillos skriver:

tusind tak skal du ha.. nu skal jeg bare lige over Nf i morgen og håbe på alt er vel og den vokser og lever som den skal :..

Ja, man er helt nervøs indtil de finder hjerteblinket og fortæller at alt er godt.

Var til scanning i dag og der gik noget tid inden de fandt hjerteblinket (sikkert kun få sek, men det føltes som lang tid) Blev mega nervøs.. Men der var et flot hjerteblink!! Det var første gang jeg så min lille peanut. Kæmpe oplevelse!!

Nyd det i morgen!!

stort knus!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.