Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Camillos skriver: det tror jeg ikke... er ikke glad for at vise min krop frem hehe
det tror jeg ikke... er ikke glad for at vise min krop frem hehe
Bare maven Når den begynder at blive stor
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camillos skriver: 12+0 idag Ville bare dele min glæde! Nf onsdag Wuuuhuuu!
12+0 idag
Ville bare dele min glæde! Nf onsdag Wuuuhuuu!
hvor dejligt for dig
Nettemor skriver: Bare maven Når den begynder at blive stor
hehe ligner en der allerede har født... var engang oppe på 105 kg og lider af gamle strækmærker... Bryder mig ikke om det hehe
Frk-Lotusblomst skriver: Hvor dejligt søde. Nu er det altså snart. glæder mig til update.
Hvor dejligt søde. Nu er det altså snart. glæder mig til update.
Tak... Begyndte på arbejde igår.. fik ondt og kunne hverken gå eller stå da jeg kom hjem Så har måtte sygemelde mig igen!og kan bare ikk få fat på min læge! Det er virkelig nedtur ! Håbede ellers alt ville flaske sig..
Hvor dejligt
Camillos skriver: hehe ligner en der allerede har født... var engang oppe på 105 kg og lider af gamle strækmærker... Bryder mig ikke om det hehe
Det behøver jo ikke være uden tøj
det går den rigtige vej sagde jo det nok sku gå ikk
stort til dig
Nettemor skriver: Det behøver jo ikke være uden tøj
hehe Lokkedyr ... Har forsøgt at overtale min kæreste til at tage nogle mave billeder.. Kan ikke passe et par af mine yndlings bukser mere... Suk!
Camillos skriver: hehe Lokkedyr ... Har forsøgt at overtale min kæreste til at tage nogle mave billeder.. Kan ikke passe et par af mine yndlings bukser mere... Suk!
Jep
Jamen du må ud og ha dig nogle graviditets bukser du kan bo i Jeg købte nogle jogging graviditets bukser i H&M og jeg brugte dem meget!! De var fantastiske. Eneste minus var at der ikke var lommer i
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128