35+1 med Liam 2.barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2012

Koen.

merichs skriver:

Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiift... Flot mave 

Tak søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

Koen.

Baagøe skriver:

Virkelig fin rund mave

Tusind tak, den er en del større end sidst

Anmeld

9. april 2012

Koen.

Babymor2010 skriver:

Flot babymavse du har fået 

Tak skal du have

Anmeld

9. april 2012

Koen.

AnnaKJ skriver:

Super flot hule du har der

Tak, din mavse på profilbilledet er os Super fin

Anmeld

9. april 2012

Koen.

B&J skriver:

ssmsmismilsmilkWOW SØDE HOLD DA OP EN MAVE ham Liam prinsen hygger sig vist i den smukke bolig... og hvor er den sunket helt vildt....

og nu er det jo snart ihh hvor bliver det altså spænde

og ej du må få sådan nogle arbejds sko hvor der er noget hårdt i snuden så dine tær ikke kommer til skade

Tak smukke han bygger godt ud, bliver vist KÆMPE denne gang

Efter den er sunket så meget er jeg blevet meget spændt på hvornår det mon bliver, fødte jo 39+1 sidst

Sikkerheds sko er på ønskelisten, hvor uheldig er man lige når det er samme tå og lige for at føje flere ulykker til så fik jeg den væreste tandpine i går eftermiddags, kan ingen steder være så er tvunget til at tage til tandlægevagten her kl 9 når de åbner for kan slet ikke vente til i morgen... Min pengepung tider allerede snot ved tanken

Anmeld

9. april 2012

Nettemor

tanja. skriver:

Uheldene stoppede ikke helt, pludselig i går eftermiddags fik jeg sygt ondt i min ene kindtand, så er nød til at tage til tandlægevagten her når de åbner kl 9 for kan slet ikke være nogen steder

Tusind tak, håber han bliver derinde lige et par uger til mindst men så gør det ikke spor han forlader hulen

eeeeejj altså. Tandpine er noget af det værste. Og så lige i ferien

Ja man er splittet af den med at de gerne må være derinde til de er færdigbagt men så er det også bare ud af klappen

Anmeld

9. april 2012

B&J

tanja. skriver:

Tak smukke han bygger godt ud, bliver vist KÆMPE denne gang

Efter den er sunket så meget er jeg blevet meget spændt på hvornår det mon bliver, fødte jo 39+1 sidst

Sikkerheds sko er på ønskelisten, hvor uheldig er man lige når det er samme tå og lige for at føje flere ulykker til så fik jeg den væreste tandpine i går eftermiddags, kan ingen steder være så er tvunget til at tage til tandlægevagten her kl 9 når de åbner for kan slet ikke vente til i morgen... Min pengepung tider allerede snot ved tanken

Puhhhhh jaaa pengene skriger på hjælp når man skal til tandlægen og især hvis det er helligdag

håber dú har det bedre i tanden

ja kender det alt for godt det med de møg tær kan de ikke bare bukkse sig inden de slår sig

hihhihihi jaa bliver spænde hvornår han vil ud til jer alle sammen den lille Liam

Anmeld

9. april 2012

Koen.

Nettemor skriver:

JJeJep

eeeeejj altså. Tandpine er noget af det værste. Og så lige i ferien

Ja man er splittet af den med at de gerne må være derinde til de er færdigbagt men så er det også bare ud af klappen

Jeps, men fik klaret det, eller sådan da for den skal rodbehandles men vagt tandlægen lavede en nødløsning ind til jeg kan komme til tandlæge og lige få sparet lidt sammen igen

Ja man vil vildt gerne møde dem, bare ikke for tidligt

Anmeld

9. april 2012

Koen.

B&J skriver:

Puhhhhh jaaa pengene skriger på hjælp når man skal til tandlægen og især hvis det er helligdag

håber dú har det bedre i tanden

ja kender det alt for godt det med de møg tær kan de ikke bare bukkse sig inden de slår sig

hihhihihi jaa bliver spænde hvornår han vil ud til jer alle sammen den lille Liam

1121 kr for en nødløsning, tanden skal rodbehandles men nødløsningen kan holde indtil jeg lige får sparet lidt sammen og kan komme til tandlæge

Ja de tæer burde selv tænke og bukke sig så de ikkw slog sig

.

Anmeld

9. april 2012

B&J

tanja. skriver:

1121 kr for en nødløsning, tanden skal rodbehandles men nødløsningen kan holde indtil jeg lige får sparet lidt sammen og kan komme til tandlæge

Ja de tæer burde selv tænke og bukke sig så de ikkw slog sig

.

puhh det er mange penge.... også kun en nødløsning øv altså...

og ja de burde tænke selv så de ikke slår sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.