Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
merichs skriver: Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiift... Flot mave
Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiift... Flot mave
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baagøe skriver: Virkelig fin rund mave
Virkelig fin rund mave
Babymor2010 skriver: Flot babymavse du har fået
Flot babymavse du har fået
AnnaKJ skriver: Super flot hule du har der
Super flot hule du har der
B&J skriver: ssmsmismilsmilkWOW SØDE HOLD DA OP EN MAVE ham Liam prinsen hygger sig vist i den smukke bolig... og hvor er den sunket helt vildt.... og nu er det jo snart ihh hvor bliver det altså spænde og ej du må få sådan nogle arbejds sko hvor der er noget hårdt i snuden så dine tær ikke kommer til skade
ssmsmismilsmilkWOW SØDE HOLD DA OP EN MAVE ham Liam prinsen hygger sig vist i den smukke bolig... og hvor er den sunket helt vildt....
og nu er det jo snart ihh hvor bliver det altså spænde
og ej du må få sådan nogle arbejds sko hvor der er noget hårdt i snuden så dine tær ikke kommer til skade
tanja. skriver: Uheldene stoppede ikke helt, pludselig i går eftermiddags fik jeg sygt ondt i min ene kindtand, så er nød til at tage til tandlægevagten her når de åbner kl 9 for kan slet ikke være nogen steder Tusind tak, håber han bliver derinde lige et par uger til mindst men så gør det ikke spor han forlader hulen
Uheldene stoppede ikke helt, pludselig i går eftermiddags fik jeg sygt ondt i min ene kindtand, så er nød til at tage til tandlægevagten her når de åbner kl 9 for kan slet ikke være nogen steder Tusind tak, håber han bliver derinde lige et par uger til mindst men så gør det ikke spor han forlader hulen
eeeeejj altså. Tandpine er noget af det værste. Og så lige i ferien
Ja man er splittet af den med at de gerne må være derinde til de er færdigbagt men så er det også bare ud af klappen
tanja. skriver: Tak smukke han bygger godt ud, bliver vist KÆMPE denne gang Efter den er sunket så meget er jeg blevet meget spændt på hvornår det mon bliver, fødte jo 39+1 sidstSikkerheds sko er på ønskelisten, hvor uheldig er man lige når det er samme tå og lige for at føje flere ulykker til så fik jeg den væreste tandpine i går eftermiddags, kan ingen steder være så er tvunget til at tage til tandlægevagten her kl 9 når de åbner for kan slet ikke vente til i morgen... Min pengepung tider allerede snot ved tanken
Tak smukke han bygger godt ud, bliver vist KÆMPE denne gang Efter den er sunket så meget er jeg blevet meget spændt på hvornår det mon bliver, fødte jo 39+1 sidstSikkerheds sko er på ønskelisten, hvor uheldig er man lige når det er samme tå og lige for at føje flere ulykker til så fik jeg den væreste tandpine i går eftermiddags, kan ingen steder være så er tvunget til at tage til tandlægevagten her kl 9 når de åbner for kan slet ikke vente til i morgen... Min pengepung tider allerede snot ved tanken
Puhhhhh jaaa pengene skriger på hjælp når man skal til tandlægen og især hvis det er helligdag
håber dú har det bedre i tanden
ja kender det alt for godt det med de møg tær kan de ikke bare bukkse sig inden de slår sig
hihhihihi jaa bliver spænde hvornår han vil ud til jer alle sammen den lille Liam
Nettemor skriver: JJeJep eeeeejj altså. Tandpine er noget af det værste. Og så lige i ferien Ja man er splittet af den med at de gerne må være derinde til de er færdigbagt men så er det også bare ud af klappen
JJeJep
B&J skriver: Puhhhhh jaaa pengene skriger på hjælp når man skal til tandlægen og især hvis det er helligdag håber dú har det bedre i tanden ja kender det alt for godt det med de møg tær kan de ikke bare bukkse sig inden de slår sig hihhihihi jaa bliver spænde hvornår han vil ud til jer alle sammen den lille Liam
tanja. skriver: 1121 kr for en nødløsning, tanden skal rodbehandles men nødløsningen kan holde indtil jeg lige får sparet lidt sammen og kan komme til tandlægeJa de tæer burde selv tænke og bukke sig så de ikkw slog sig .
1121 kr for en nødløsning, tanden skal rodbehandles men nødløsningen kan holde indtil jeg lige får sparet lidt sammen og kan komme til tandlægeJa de tæer burde selv tænke og bukke sig så de ikkw slog sig .
puhh det er mange penge.... også kun en nødløsning øv altså...
og ja de burde tænke selv så de ikke slår sig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128