35+1 med Liam 2.barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.164 visninger
23 svar
0 synes godt om
8. april 2012

Koen.

Hej piger

Det er ved at være et stykke tid siden jeg er kommet med en opdatering, men der har bare været sååå meget på det sidste! Lærke har haft 2x mellemøresbetændelse med kun 2,5 uges mellemrum, en farmand der lige måtte indlægges et døgns tid på sygehuset og så holdte vi fødselsdags fest for Lærke i går da hun jo.bliver 2 år her den 11.april

hun havde en skøn dag, desværre brækkede jeg en tå, den selv samme som for et par mdr siden er født uheldig!!

Nå men lillebror hygger sig i hulen, maven er ved at være tung og den sidder langt ned, hvilket absolut kan mærkes i skambenet

Vægten siger nu +12,3 kg og det er jeg ok tilfreds med

Et lille billede af den store hule!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2012

Janni.

Du er smuk kære søster

Anmeld

8. april 2012

Koen.

Janni. skriver:

Du er smuk kære søster

Tak min kære, men glæder mig nu til han forlader skuden

Anmeld

8. april 2012

Nettemor

arrrmen for pokker hvor har i været uheldige på det sidste.  for at det så stopper nu med sygdom og kommen til skade.

Hvor er det en super fin efterhånden stor mave. Den sidder lavt ja. Mon det betyder han har tænkt sig snart at finde udgangen ?

Anmeld

8. april 2012

merichs

tanja. skriver:

Hej piger

Det er ved at være et stykke tid siden jeg er kommet med en opdatering, men der har bare været sååå meget på det sidste! Lærke har haft 2x mellemøresbetændelse med kun 2,5 uges mellemrum, en farmand der lige måtte indlægges et døgns tid på sygehuset og så holdte vi fødselsdags fest for Lærke i går da hun jo.bliver 2 år her den 11.april

hun havde en skøn dag, desværre brækkede jeg en tå, den selv samme som for et par mdr siden er født uheldig!!

Nå men lillebror hygger sig i hulen, maven er ved at være tung og den sidder langt ned, hvilket absolut kan mærkes i skambenet

Vægten siger nu +12,3 kg og det er jeg ok tilfreds med

Et lille billede af den store hule!

Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiift... Flot mave 

Anmeld

8. april 2012

Pige2009

Virkelig fin rund mave

Anmeld

8. april 2012

Clisolka

Flot babymavse du har fået 

Anmeld

8. april 2012

AnnaK89

Super flot hule du har der

Anmeld

8. april 2012

B&J

WOW SØDE HOLD DA OP EN MAVE ham Liam prinsen hygger sig vist i den smukke bolig... og hvor er den sunket helt vildt....

og nu er det jo snart ihh hvor bliver det altså spænde

og ej du må få sådan nogle arbejds sko hvor der er noget hårdt i snuden så dine tær ikke kommer til skade

Anmeld

9. april 2012

Koen.

Nettemor skriver:

arrrmen for pokker hvor har i været uheldige på det sidste.  for at det så stopper nu med sygdom og kommen til skade.

Hvor er det en super fin efterhånden stor mave. Den sidder lavt ja. Mon det betyder han har tænkt sig snart at finde udgangen ?

Uheldene stoppede ikke helt, pludselig i går eftermiddags fik jeg sygt ondt i min ene kindtand, så er nød til at tage til tandlægevagten her når de åbner kl 9 for kan slet ikke være nogen steder

Tusind tak, håber han bliver derinde lige et par uger til mindst men så gør det ikke spor han forlader hulen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.