Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MilleMus1988 skriver: nej, det var heller ikk det nemmeste min jordmoder måtte virkelig også have fat i lægerne og fortælle hvad jeg gik igennem sidst, og først da de havde læst min gamle fødselberetning et par gange og han snakket om det, kunne de godt se at det ville være synd at lade mig gå så længe, for fik også 28 sting pga en 3 grads bristing med den første og av av det gjorde man gik som en and 14 dage efter
nej, det var heller ikk det nemmeste min jordmoder måtte virkelig også have fat i lægerne og fortælle hvad jeg gik igennem sidst, og først da de havde læst min gamle fødselberetning et par gange og han snakket om det, kunne de godt se at det ville være synd at lade mig gå så længe, for fik også 28 sting pga en 3 grads bristing med den første og av av det gjorde man gik som en and 14 dage efter
Puha. Så har du godt nok også haft en hård fødsel sidste gang
Det er jo desværre nok som alle andre siger, man må væbne sig med tålmodighed. Det er bare lidt lettere sagt end gjort for tiden syntes jeg Når man tisser 6 gange i løbet ad en nat, så er det ikke meget sammenhængende søvn man får, og det kan altså godt mærkes på ens krop
Men rigtig mange gange held og lykke med fødslen!! Håber og for at du går igang af dig selv, og gerne meget snart
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CKH skriver: Puha. Så har du godt nok også haft en hård fødsel sidste gang Det er jo desværre nok som alle andre siger, man må væbne sig med tålmodighed. Det er bare lidt lettere sagt end gjort for tiden syntes jeg Når man tisser 6 gange i løbet ad en nat, så er det ikke meget sammenhængende søvn man får, og det kan altså godt mærkes på ens krop Men rigtig mange gange held og lykke med fødslen!! Håber og for at du går igang af dig selv, og gerne meget snart
MilleMus1988 skriver: tak skal du ha krydser også for dig du ikk skal gå så længe
tak skal du ha krydser også for dig du ikk skal gå så længe
Tusinde tak Man har jo lov at håbe
MilleMus1988 skriver: jaaaa jeg er idag 39+1 og jeg er ved at gå ud af mit gode skin jeg har så mange tegn syntes jeg selv,kvalme, træthed, øm og ondt i bækkenet/skambenet og ned af lårene agtigt ,. kan ikk bare gå en lille tur uden det veksler stærke smerter MEN ingen baby jeg skal til scanning på torsdag hvis ikk han har vist jeg inden, for s skal jeg ingangsættes på termin,. men håber self at han vil komme selv inden så alt jeres ve støv og opmundtring ville være degligt
jaaaa jeg er idag 39+1 og jeg er ved at gå ud af mit gode skin jeg har så mange tegn syntes jeg selv,kvalme, træthed, øm og ondt i bækkenet/skambenet og ned af lårene agtigt ,. kan ikk bare gå en lille tur uden det veksler stærke smerter MEN ingen baby jeg skal til scanning på torsdag hvis ikk han har vist jeg inden, for s skal jeg ingangsættes på termin,. men håber self at han vil komme selv inden så alt jeres ve støv og opmundtring ville være degligt
Puuust - en kæmpe sky af ve-støv er hermed sendt afsted
Hyacinth skriver: Puuust - en kæmpe sky af ve-støv er hermed sendt afsted
*Puuuuuust* sender massere af ve-støv i din retning!
Jeg sender en hel maaaaaaaasse vestøv til dig *pppppuuuuuuuuuust*
Sender en masse ve støv afsted Puuuuuust
- Du må meget gerne sende noget igen, da jeg har termin imorgen- -men har ingen tegn synes jeg :/
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128