vestøv ønskes! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

787 visninger
17 svar
0 synes godt om
8. april 2012

MorTil4<3

jaaaa jeg er idag 39+1 og jeg er ved at gå ud af mit gode skin

jeg har så mange tegn syntes jeg selv,

kvalme, træthed, øm og ondt i bækkenet/skambenet og ned af lårene agtigt ,.
kan ikk bare gå en lille tur uden det veksler stærke smerter

MEN ingen baby

jeg skal til scanning på torsdag hvis ikk han har vist jeg inden, for s skal jeg ingangsættes på termin,.
men håber self at han vil komme selv inden

så alt jeres ve støv og opmundtring ville være degligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2012

Pixi-pigen

MilleMus1988 skriver:

MEN ingen baby

jeg skal til scanning på torsdag hvis ikk han har vist jeg inden, for s skal jeg ingangsættes på termin,.

Jeg krydser finger og tær for dig! Ved selv hvor laaaaaangsomt det går så tæt på termin håber du meget snart ligger med en varm lille baby i dine arme god fødsel

Anmeld

8. april 2012

MorTil4<3

Pixi-pigen skriver:

Jeg krydser finger og tær for dig! Ved selv hvor laaaaaangsomt det går så tæt på termin håber du meget snart ligger med en varm lille baby i dine arme god fødsel

hehe jaaa det er så træls at vente

jeg gik til 42+0 med den første , det slipper jeg heldigvis for med nr 2 her hehe . men det er slemt nok bare at vente til næste mandag hvor jeg skal sættes igang hehe

Anmeld

8. april 2012

Nessie

Det lyder heller ikke særlig rart, sender et par gode spandfulde vestøv afsted til dig

Anmeld

8. april 2012

CKH

MilleMus1988 skriver:

MEN ingen baby

Er det grundet din tidligere fødsel eller andet at du får lov at blive sat igang til din termin?

Og selvfølgelig masser af vestøv din vej..!

Anmeld

8. april 2012

MorTil4<3

CKH skriver:

Er det grundet din tidligere fødsel eller andet at du får lov at blive sat igang til din termin?

Og selvfølgelig masser af vestøv din vej..!

jaa min sidste fødsel var desværre et maridt

alt så fint ud indtil at de opdagede han lå forkert
så det var med en masse kamp og sugekop ..

og da han endelig kom ud var han så tør at de mente at han skulle have været ude længe før, så derfor fik jeg afvide at hvis jeg sku føde igen så sku det være så tæt på termin som muligt

Anmeld

8. april 2012

Pixi-pigen

MilleMus1988 skriver:

hehe jaaa det er så træls at vente

jeg gik til 42+0 med den første , det slipper jeg heldigvis for med nr 2 her hehe . men det er slemt nok bare at vente til næste mandag hvor jeg skal sættes igang hehe

42+0 hold da op det var længe! Så var jeg også blevet meget utålmodig...  For at det sker meget før

Anmeld

8. april 2012

CKH

MilleMus1988 skriver:

jaa min sidste fødsel var desværre et maridt

alt så fint ud indtil at de opdagede han lå forkert
så det var med en masse kamp og sugekop ..

og da han endelig kom ud var han så tør at de mente at han skulle have været ude længe før, så derfor fik jeg afvide at hvis jeg sku føde igen så sku det være så tæt på termin som muligt

Aaah okay. Det er rart at de er så opmærksomme. Kan bare slet ikke overskue tanken om at skulle gå 14 dage over tid  Har det fuldstændig ligesom dig, og er bare ved at gå ud ad mit gode skind!! Er 38+5 i dag, og syntes bare jeg får mere og mere ondt for hver dag der går Men så vidt jeg har forstået, så er det ikke så nemt at få lov til at blive sat igang

Anmeld

8. april 2012

MorTil4<3

Pixi-pigen skriver:

42+0 hold da op det var længe! Så var jeg også blevet meget utålmodig...  For at det sker meget før

jaa det var længe at gå og vente

så det ønsker jeg aldrig for nogen eller noget at prøve, for det var virkelig hårdt de sidste dage

Anmeld

8. april 2012

MorTil4<3

CKH skriver:

Aaah okay. Det er rart at de er så opmærksomme. Kan bare slet ikke overskue tanken om at skulle gå 14 dage over tid  Har det fuldstændig ligesom dig, og er bare ved at gå ud ad mit gode skind!! Er 38+5 i dag, og syntes bare jeg får mere og mere ondt for hver dag der går Men så vidt jeg har forstået, så er det ikke så nemt at få lov til at blive sat igang

nej, det var heller ikk det nemmeste

min jordmoder måtte virkelig også have fat i lægerne og fortælle hvad jeg gik igennem sidst, og først da de havde læst min gamle fødselberetning et par gange og han snakket om det, kunne de godt se at det ville være synd at lade mig gå så længe,
for fik også 28 sting pga en 3 grads bristing med den første og av av det gjorde man gik som en and 14 dage efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.