Guldfarvet klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2012

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg ville grine hvis jeg så nogen, der gik rundt med den barnevogn. 

Jeg synes den er grim

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2012

SukkerDronning

Som en anden skriver, så er der nok ingen der vil stjæle den

Ej ikke for at være strid, det er jo smag og behag. Men jeg syntes, at den er ækel og det grimeste jeg nogen sinde har set. Jeg ville ikke engang følges med min veninde, hvis hun havde sådan en, til sit barn.

Vildt at den overhovet bliver produceret. Tror heller ikke, at den er behagelig i sommervarmen og med strålernes genskær.

Håber ikke at mit svar såre dig. Jeg kan selv finde på, at gå med tøj og accessories som andre ikke bryder sig om og jeg elsker det. Jo mere de hader det des mere elsker jeg det

Anmeld

8. april 2012

SukkerDronning

B&J skriver:

jeg tænker ikke på farven men solens stråler ned på, mon ikke det bliver varmt??? det ligner det stof hvis man sidder på det så brænder det

Præcis, eller vis der kommer en gnist i så futter den af

Anmeld

8. april 2012

B&J

Sirup skriver:

Præcis, eller vis der kommer en gnist i så futter den af

ja nemlig stoffet ligner noget der nemt kan smelte og blive varmt og futte af

Anmeld

8. april 2012

Mettefpigen

Har du været ude og prøve den???... For jaa den ligner da en med noget futtestof.... Men som mange af de andre skriver så synes jeg også den er tudegrim....  Men igen det er ikk vores mening der tæller, kun din egen....

Anmeld

8. april 2012

twinboys

ikke lige mig...

Anmeld

8. april 2012

Kongmulle

Jeg syntes ikke den er særlig køn, sorry

Anmeld

8. april 2012

sarahb

Da jeg så den første gang for 4 år siden synes jeg den var mega fed. Men fik afvide fra en vi havde i praktik det plejer at ha deltids arbejde efter skole i en butik med klapvognen mm. At den er mega dårlig i kvaliteten.
Derfor købte jeg den ikk og det er eg faktisk mega glad for nu hvor jeg ser den i dag
Den kan jo også vendes til alle 4 sider, så de kan sidde frem ad bag vendt og til højre og venstre.

Anmeld

8. april 2012

Bonde-liv

hehe.. det er lige en klapvogn der skulle have været med i "saturday night fever"

nej ikke min stil... men altså er du en paris hilton type ku det måske gå men hele looket

Anmeld

8. april 2012

Dinna88

jeg synes den er direkte forfærdelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.