Guldfarvet klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2012

Morgensol

Arhem...  Den er.... Speciel... 

Skrækkelig tror jeg er ordet!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2012

M (:

Jeg er ellers en rigtig prinsesse-pige med guldsko og det hele, men hold da op! Den klapvogn er vist liiiige en tand for meget.. (:

- MEN, hvis DU elsker den skal du da være p*sse ligeglad med, hvad vi andre synes! 

Anmeld

8. april 2012

B&J

jeg tænker ikke på farven men solens stråler ned på, mon ikke det bliver varmt??? det ligner det stof hvis man sidder på det så brænder det

Anmeld

8. april 2012

lio

Synes der er noget vildt fedt over den, fordi den er så unik i farven.

Anmeld

8. april 2012

Kvist

Den kom ikke indenfor min dør.. Men det jo smag og behag..

Anmeld

8. april 2012

crille

Da jeg læste din overskrift tænkte jeg fedt. Syntes det lød lidt over the top på den fede måde. Men jeg må sige at jeg syntes at stoffet bliver lige for shiny for min smag, så syntes ikke den er pæn. Jeg synes at sku man ha noget i guld, skal den Emma af noget eksklusivt og det syntes jeg kun den gør det modsatte af. Bakker dog 100 op om tanken at syntes du den er fed, så skal du da klart eje den. Er ikke selv den der gerne står ud af mængden i mit babyudstyr, men jeg syntes det er fedt der er nogen der bryder med normen

Anmeld

8. april 2012

KakaoDrik

Se hvor mange der ikke kan lide den. Det viser at du vil skille dig ud blandt flokken og chancen for tyveri er vel begrænset til et minumum

Nu har jeg fået lyst til at købe den! 

Anmeld

8. april 2012

MomInTheMaking

crille skriver:

Da jeg læste din overskrift tænkte jeg fedt. Syntes det lød lidt over the top på den fede måde. Men jeg må sige at jeg syntes at stoffet bliver lige for shiny for min smag, så syntes ikke den er pæn. Jeg synes at sku man ha noget i guld, skal den Emma af noget eksklusivt og det syntes jeg kun den gør det modsatte af. Bakker dog 100 op om tanken at syntes du den er fed, så skal du da klart eje den. Er ikke selv den der gerne står ud af mængden i mit babyudstyr, men jeg syntes det er fedt der er nogen der bryder med normen

Agreed.

Anmeld

8. april 2012

Dot D

Da vi var i Disneyland, kom der én kørerende med en magen til, jeg skal love for, den gav parret opmærksomhed

Nu er jeg ikke selv til guld, men jeg synes, det er fedt at have noget, andre ikke har....

Så jeg siger: GO FOR IT

Anmeld

8. april 2012

Sakris

Jeg bliver simpelthen nødt til at bede om et link! 

Hold kæft hvor er den cool. Ville aldrig i livet købe den selv. Da Avenue lancherede en guldcykel tænkte jeg også på hvem hulen der ville købe dem. Vupti, et par uger efter viste min svoger sin nye guld cykel frem. Er sikker på han også bare ville have noget andre ikke havde, så hvis du er helt forelsket i den, så GO FOR IT!

Tror bare du skal forberede dig på masser af opmærksomhed! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.