Gæt en gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2009

Rasmine

Arj, tillykke smukkesen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2009

BellaT

Tillykke Tillykke, BM!!! Fantastisk!

Anmeld

8. april 2009

Anonym trådstarter

Tusind, tusind tak alle søde kære tøsemøse!

Det er vildt, er det...

Knus B

Anmeld

8. april 2009

Rasmine

Havde godt nok tænkt på hvor du blev af, men vidste jo ikke det var fordi I havde travlt med al det knalderi jo.

Anmeld

8. april 2009

Anonym trådstarter

Mebach skriver:

Havde godt nok tænkt på hvor du blev af, men vidste jo ikke det var fordi I havde travlt med al det knalderi jo.

HARH

Anmeld

8. april 2009

Anonym trådstarter

Loggidut skriver:

harhhhh....så er det forresten slut med abe...nu er det aberne...shit en hel flok af arten...harhhh....i er bare den fedeste familie jeg kender...og hvem skulle man kunne ønske det her mere for?

Aj NM bliver en fantastisk storesøster...noget helt andet er...du får en dreng! Jeg ved ikke hvorfor, men jeg er bare så underlig sikker i min sag! Tror det er en ny alfa han du venter dig!

aj hvor er det altså sjovt! Du skal have barn!

Ææææj, hvor er du sød!!

Og det er altså sjovt, du siger det med drengen... Michael er også sikker på en dreng denne gang, mens jeg har meget svært ved at forestille mig, at jeg kan gro en han, når jeg nu en gang har fået en pige.

Til gengæld skal han hedde Albert Birk Jesus von Storm Kristus af Nazareth Kujawski Arnkjær, hvis det bliver en dreng. Det er et kompromis og det bibelske islæt er tilføjet for at hilse julemåneden, som han skal fødes i.
Hvis det bliver en pige, skal hun hedde Lilje.

Knus B

Anmeld

8. april 2009

Astrid P

Ææææj, hvor er du sød!!

Og det er altså sjovt, du siger det med drengen... Michael er også sikker på en dreng denne gang, mens jeg har meget svært ved at forestille mig, at jeg kan gro en han, når jeg nu en gang har fået en pige.

Til gengæld skal han hedde Albert Birk Jesus von Storm Kristus af Nazareth Kujawski Arnkjær, hvis det bliver en dreng. Det er et kompromis og det bibelske islæt er tilføjet for at hilse julemåneden, som han skal fødes i.

Knus B

HAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.....

I love you, BM!!!

Anmeld

8. april 2009

ivfmarie

Anonym skriver:

Ææææj, hvor er du sød!!

Knus B

Arrhhh BM... nu er der sgu lidt for meget alf over jer!! Er det helt seriøst med det drengenavn??

Men Lilje er SMUUUKT!

Anmeld

8. april 2009

Loggidut

Anonym skriver:

Ææææj, hvor er du sød!!

Knus B

lol...lad os så for pokker håbe på pigebarnet...om ikke andet så for den lækre unge ikke skal mobbes resten af hans liv med hans kongelige-kristne navn...harhhh

Det ville jo blive en prins Albert så!

guuuud....loooool.....og Albert er jo så pænt et navn...

aj...sloggi...skrid i seng, du er ude i vildnisset nu!

Anmeld

8. april 2009

Anonym trådstarter

Astrid P skriver:

HAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.....

I love you, BM!!!

I love YOU!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.