Nye billeder herfra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2012

Kamulla

Lady Marion <3 skriver:

Billederne af din dreng er gode  smuk dreng . Men der mangler lige øjeblikket , det magiske .. Sætter et billede på af min dreng , syntes det siger så meget , det er ikke bare et billede ..(nu blev det til lidt flere  men for at vise at jeg syntes hvert billede er specielt)

Mange tak.. tager nu så mange af min søn, og syntes nu øjeblikket er fanget.. han står og vrikker med måsen, griner på livet løs osv så dem af sønnen er jeg rigtig tilfreds med.. men ham jeg jeg også taget billeder af siden han kom til verdenen

men hver har jo sin smag i billeder, jeg udtrykker min.. selvom de mavebilleder ikke er noget jeg personligt havde valgt hvis det var mig, så syntes jeg har fårmået at sætte mit eget præ på hvordan billederne ser ud

men tager al ris og ros til mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2012

Lady Marion <3

Kamulla skriver:

Mange tak.. tager nu så mange af min søn, og syntes nu øjeblikket er fanget.. han står og vrikker med måsen, griner på livet løs osv så dem af sønnen er jeg rigtig tilfreds med.. men ham jeg jeg også taget billeder af siden han kom til verdenen

men hver har jo sin smag i billeder, jeg udtrykker min.. selvom de mavebilleder ikke er noget jeg personligt havde valgt hvis det var mig, så syntes jeg har fårmået at sætte mit eget præ på hvordan billederne ser ud

men tager al ris og ros til mig

Det er jo igen nok også bare fordi jeg godt kan lide det der ikke virker så opstillet , så normalt  Det skal efter min smag ikke bare være et barn der smiler , derfor jeg hader skolefotografering , køber dem kun fordi jeg syntes at man skal

Anmeld

7. april 2012

Kamulla

Lady Marion <3 skriver:

Det er jo igen nok også bare fordi jeg godt kan lide det der ikke virker så opstillet , så normalt  Det skal efter min smag ikke bare være et barn der smiler , derfor jeg hader skolefotografering , køber dem kun fordi jeg syntes at man skal

de billeder her er bestemt ikke opstillet.. kan lige vise nogle andre, de 3 var bare de første som blev taget og redigeret havde lige 125 mave billeder jeg også skulle igennem

Anmeld

7. april 2012

Kamulla

Lady Marion <3 skriver:

men ville da sige det er nogle skønne billeder af din søn...   men lyder til vi meget kan lide det samme.. selvom du ikke ser det i mine billeder syntes bestemt ikke billederne af min søn er opstillet, for det får du bare ikke min søn til... de er taget mens han går og fjoller så greb jeg kameraet når jeg tager billeder af andres børn ser jeg også helst det ikke skal være de opstillede mm. det er noget personen virkelig selv ønsker det skal være på den måde.. får jeg frie tøjler så falder det anderledes ud.. det syntes jeg også mange af mine billeder bæger præg af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.