Nye billeder herfra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.657 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. april 2012

Kamulla

der er en blandet landhandel herfra idag

der er min søn Noah og så en jeg skulle tage mavebilleder af

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2012

Kamulla

der sker ikke noget ved at give sit besyv med.. kun sådan kan jeg blive bedreV

Anmeld

7. april 2012

Lady Marion <3

Jeg syntes efterhånden at fotograf mavebilleder er lidt kedelige , fordi de alle sammen ligner hinanden , samme opstilling , hjertet på maven , baby sko  same same

Anmeld

7. april 2012

MorTilEn2013Dreng

synes det godt 

Anmeld

7. april 2012

smokin

Hej du,

Synes du tager fine billeder er dog ikke så vild med opstillingen hvor de står væk fra hinanden. Men til gengæld helt vild med det hvor han står bag hende. Og din søn er jo smuk

Anmeld

7. april 2012

M (:

Lady Marion <3 skriver:

Jeg syntes efterhånden at fotograf mavebilleder er lidt kedelige , fordi de alle sammen ligner hinanden , samme opstilling , hjertet på maven , baby sko  same same

Må melde mig enig.. Men billederne er super fine - det er bare opstillingen der er lidt gaaaab.. (:

Anmeld

7. april 2012

Kamulla

Lady Marion <3 skriver:

hehe enig.. har mange idéer til alternative mavebilleder, men da jeg ikke har studie, så er det begrænset.. også når det er koldt jeg opfyldte "kundens" ønske, så har jeg gjort mit bedste ud fra hvad de ønskede

Anmeld

7. april 2012

Lady Marion <3

Kamulla skriver:

hehe enig.. har mange idéer til alternative mavebilleder, men da jeg ikke har studie, så er det begrænset.. også når det er koldt jeg opfyldte "kundens" ønske, så har jeg gjort mit bedste ud fra hvad de ønskede

Billederne er også pæne  men alt for traditionelt .. Men vi er åbenbart enige   Skulle jeg have taget mavebilleder så skulle det være lidt anderledes ..

Anmeld

7. april 2012

Kamulla

Lady Marion <3 skriver:

Billederne er også pæne  men alt for traditionelt .. Men vi er åbenbart enige   Skulle jeg have taget mavebilleder så skulle det være lidt anderledes ..

det ville jeg syntes er fedt.. har så mange idéer til sådanne ting, og skulle jeg selv have taget skulle det også være alt andet en traditionelle men tak

Anmeld

7. april 2012

Lady Marion <3

Kamulla skriver:

det ville jeg syntes er fedt.. har så mange idéer til sådanne ting, og skulle jeg selv have taget skulle det også være alt andet en traditionelle men tak

Billederne af din dreng er gode  smuk dreng . Men der mangler lige øjeblikket , det magiske .. Sætter et billede på af min dreng , syntes det siger så meget , det er ikke bare et billede ..(nu blev det til lidt flere  men for at vise at jeg syntes hvert billede er specielt)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.