nå nå nå nå nå.....hvordan dælen kom sådan et indlæg lige ind, jeg troede jo alt var rosenrødt, søde ven! Og nu det her!
Altså, jeg bliver lidt nysgerrig nu, men du har da ikke snakket om nogle vægtproblemer før...har du?
well, som udgangspunkt skal jeg jo sige du ikke skal bekymrer dig, men det hjælper jo ikke en dyt, for pigebarnet skal jo tage noget på...
Det lyder meget som dengang Tif havde gulsot, men det er hun vel blevet tjekket for? De kan jo blive så umådelige trætte, at de slet ikke kan holde sig vågne, og derfor ikke orker at spise.
Jeg ville nok vælge at bryde alle vaner, og hive hende op hver tredie time, og fodre hende af der, uanset, det var den kur vi fik til tif, da hun ikke vejede meget, og skulle tage på.
Dog skal det siges at der gik lang tid før det gik op for mig at hun faktisk ikke fik hvad hun burde hos mig, og det var kun fordi en veninde havde hende til overnatning, Jeg havde malket ud, 50 ml. pr. flaske, men Tif spiste det dobbelte, og det var rent held jeg havde sendt modermælkserstatning med for en sikkerheds skyld.
Det var så den dag jeg stoppede med at amme, og hun kom på flaske, og derefter tog kurven et ordentlig hop op ad.
Hvis du er så nervøs, så forsøg med at malke ud, se hvad du rummer, og giv hende det på flaske, så kan du hurtigt se om det er fordi hun bruger for meget energi på at trække det fra dig.
åh, er du ikke sød at give en update på det her?
Anmeld