Bryst implantat gør ondt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2012

Rikkeas

Kamulla skriver:

det kan være betændelse, eller implantatet er gået i stykker..

du skal ringe til dem der lavede det for at blive tjekket

aah det lyder ubehageligt - håber ikke det er det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2012

Rikkeas

GønskE skriver:

Jeg kan desværre ikke sige hvad det kan være, men vil sige, at du skal ringe til det sted du fik det lavet og fortælle dem problemet :-) så får du en tid til at blive set på, det gratis - det fik jeg i hvert fald at vide, da jeg havde været til mit sidste tjek, at kom der det mindste, så skulle jeg bare ringe :-) 

Du kan ikke gå til din egen læge, for de vil sige det samme de har intet 'forstand' på det. De kan/vil ikke engang tage tråde ud fra ar

Ja så må jeg hellere prøve et smut forbi  

Anmeld

8. april 2012

Chewy

Prøv at skrive dit spørgsmål på mylooks.dk. Der er der helt sikkert nogle, der kan hjælpe dig. Og ja, så vil jeg ellers sige, at du skal snakke med den kirurg, der opererede dig. Har selv fået en bfo, men har aldrig oplevet det, du taler om.

Held og lykke med dem

Anmeld

8. april 2012

Princesspigen

rikkeas skriver:

Hej piger.

Jeg fik lavet større bryster i starten af August sidste år, og jeg har været til de 3 kontroller man skal til, og alt har været fint og perfekt.

Men jeg har lagt mærke til, at de sidste.. ihvertfald siden November, har det i højre side, oppe ved armhulen, I ved, gjort sådan ondt agtigt. Eller sådan, om natten når jeg har sovet uden BH, så har det været ømt der.

Og i løbet af de sidste uger, er det begyndt at gøre mere og mere ondt, og jeg kan mærke at det gør ondt, hvis jeg rammer med min højre arm mod mit bryst, og jeg synes at det er hævet lidt.

Kan det være noget arv-bryst væv der støder mod implantatet????? hjælp 

det kan være mange forskellige ting efter min mening, jeg ville klart søge råd hos den læge der har lavet dem eller en anden læge inden for det feldt og få kikket på dem..

det kan i værdste tilfælde gå meget galt hvis ikke der blivergjodt not i tide  

krydser fingler for det ikke er noget slemt

Anmeld

8. april 2012

Rikkeas

Chewy skriver:

Prøv at skrive dit spørgsmål på mylooks.dk. Der er der helt sikkert nogle, der kan hjælpe dig. Og ja, så vil jeg ellers sige, at du skal snakke med den kirurg, der opererede dig. Har selv fået en bfo, men har aldrig oplevet det, du taler om.

Held og lykke med dem

Kan være jeg skulle kopiere indlægget her og smide det derind, ja.

Jeg er medlem derinde, så det er da bare om at gøre det.

Tak for det

Anmeld

8. april 2012

Rikkeas

Princesspigen skriver:

det kan være mange forskellige ting efter min mening, jeg ville klart søge råd hos den læge der har lavet dem eller en anden læge inden for det feldt og få kikket på dem..

det kan i værdste tilfælde gå meget galt hvis ikke der blivergjodt not i tide  

krydser fingler for det ikke er noget slemt

Det har stået på siden November ca.

Så.. jeg må prøve at ringe derind, Tak

Anmeld

8. april 2012

Princesspigen

rikkeas skriver:

Det har stået på siden November ca.

Så.. jeg må prøve at ringe derind, Tak

held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.