Bryst implantat gør ondt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.676 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. april 2012

Rikkeas

Hej piger.

Jeg fik lavet større bryster i starten af August sidste år, og jeg har været til de 3 kontroller man skal til, og alt har været fint og perfekt.

Men jeg har lagt mærke til, at de sidste.. ihvertfald siden November, har det i højre side, oppe ved armhulen, I ved, gjort sådan ondt agtigt. Eller sådan, om natten når jeg har sovet uden BH, så har det været ømt der.

Og i løbet af de sidste uger, er det begyndt at gøre mere og mere ondt, og jeg kan mærke at det gør ondt, hvis jeg rammer med min højre arm mod mit bryst, og jeg synes at det er hævet lidt.

Kan det være noget arv-bryst væv der støder mod implantatet????? hjælp 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2012

Clisolka

rikkeas skriver:

Hej piger.

Jeg fik lavet større bryster i starten af August sidste år, og jeg har været til de 3 kontroller man skal til, og alt har været fint og perfekt.

Men jeg har lagt mærke til, at de sidste.. ihvertfald siden November, har det i højre side, oppe ved armhulen, I ved, gjort sådan ondt agtigt. Eller sådan, om natten når jeg har sovet uden BH, så har det været ømt der.

Og i løbet af de sidste uger, er det begyndt at gøre mere og mere ondt, og jeg kan mærke at det gør ondt, hvis jeg rammer med min højre arm mod mit bryst, og jeg synes at det er hævet lidt.

Jeg har desværre ingen erfaring, men ville smutte en tur forbi lægen og få dem til at kigge på det 

Anmeld

7. april 2012

GønskE

Jeg kan desværre ikke sige hvad det kan være, men vil sige, at du skal ringe til det sted du fik det lavet og fortælle dem problemet :-) så får du en tid til at blive set på, det gratis - det fik jeg i hvert fald at vide, da jeg havde været til mit sidste tjek, at kom der det mindste, så skulle jeg bare ringe :-) 

Du kan ikke gå til din egen læge, for de vil sige det samme de har intet 'forstand' på det. De kan/vil ikke engang tage tråde ud fra ar

Anmeld

7. april 2012

Kamulla

det kan være betændelse, eller implantatet er gået i stykker..

du skal ringe til dem der lavede det for at blive tjekket

Anmeld

7. april 2012

Århuspigen

rikkeas skriver:

Hej piger.

Har oplevet det samme, faktisk meget tit.. også i siden af implantatet.. tror det meget normalt, fordi det skubber på nogle nerver..

Anmeld

7. april 2012

grøn · ært

Jeg har ingen forstand på implantater, men jeg tænker umiddelbart brystbetændelse... Og det kan man (bla.?) få af at gå med en for lille BH.

Anmeld

7. april 2012

Ma-lu

Jeg tænker lidt kapsel dannelse Jeg har også selv fået lavet mine... Er dit bryst blevet hårdt også??Uanset hvad synes jeg du skal få et tjek ! Pøj pøj håber ik det noget alvorligt..

Anmeld

8. april 2012

Rikkeas

grøn · ært skriver:

Jeg har ingen forstand på implantater, men jeg tænker umiddelbart brystbetændelse... Og det kan man (bla.?) få af at gå med en for lille BH.

jeg var i en bh forretning og fik taget mål osv, så bhen sidder fint, og det gør ondt længere oppe, end hvor bhen sidder.. 

Anmeld

8. april 2012

Rikkeas

Ma-lu skriver:

Jeg tænker lidt kapsel dannelse Jeg har også selv fået lavet mine... Er dit bryst blevet hårdt også??Uanset hvad synes jeg du skal få et tjek ! Pøj pøj håber ik det noget alvorligt..

det er hårdt ude i den ene side, men ikke i resten af mit bryst overhovedet. og det var begyndt at gøre ondt allerede 2 måneder inden 6 månders kontrol, og da kirugen mærkede der var alt fint.

men jeg må nok hellere  ringe derind og få dem til at tjekke..

Anmeld

8. april 2012

Rikkeas

Århuspigen skriver:

Har oplevet det samme, faktisk meget tit.. også i siden af implantatet.. tror det meget normalt, fordi det skubber på nogle nerver..

og du har bare ladet dit være, eller har du kontaktet operationsstedet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.