ideer til bryllups hår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2012

L&V

Kay skriver:

det tager jeg som et meget pænt kompliment

Det kan du os sagtens, det var i hvert fald sådan ment. Alyssa milano har os tit noget mega fedt hår med blomster eller sådan noget i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2012

Kay

Månsson skriver:

Det kan du os sagtens, det var i hvert fald sådan ment. Alyssa milano har os tit noget mega fedt hår med blomster eller sådan noget i

i i alfald mest til delvist løst hår... og elsker krøller og blomster og sommerfugle...

har sidet hårmodel en del gange... så har prøvet lidt forskelligt... kan lige prøve at finde nogle billeder senere

Anmeld

7. april 2012

AnneP

Her kommer lidt forskelligt!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. april 2012

Kay

AnneP skriver:

Her kommer lidt forskelligt!

øj der er flere flotte der mange tak

Anmeld

7. april 2012

celkt

jeg har selv sat min søsters hår op til galla en gang, - hun ejer ikke en naturlig krølle, så det var lidt udfordrende. Men jeg skabte simpelthen en blomst med små og store kronblade af hendes hår, og brugte hårnåle med silikasten i som støvdragere i midten og i kanten. Det blev ret godt...

Man kan sagtens lade enkelt totter i forskellig længde hænge ned, der ser godt ud til...

Anmeld

7. april 2012

Kay

Månsson skriver:

her r 2 meget forskellige frisure... hvor jeg har sidet model

kan bedst li den med krøller

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. april 2012

Kay

celkt skriver:

jeg har selv sat min søsters hår op til galla en gang, - hun ejer ikke en naturlig krølle, så det var lidt udfordrende. Men jeg skabte simpelthen en blomst med små og store kronblade af hendes hår, og brugte hårnåle med silikasten i som støvdragere i midten og i kanten. Det blev ret godt...

Man kan sagtens lade enkelt totter i forskellig længde hænge ned, der ser godt ud til...

det vil jeg gerne se billed af

Anmeld

7. april 2012

L&V

Kay skriver:

her r 2 meget forskellige frisure... hvor jeg har sidet model

kan bedst li den med krøller

Ih hvor fint.. Jeg syntes bestemt os det med krøllerne er bedst til dig. Der ku man jo os godt sætte en stor lilje eller orkide i siden, aj hvor ville det bare være flot

Anmeld

7. april 2012

Kay

Månsson skriver:

Ih hvor fint.. Jeg syntes bestemt os det med krøllerne er bedst til dig. Der ku man jo os godt sætte en stor lilje eller orkide i siden, aj hvor ville det bare være flot

ja... tænker at det med at havde blomster i vil være flot... må bare lige finde ud af hvilke blomster der kan være pæne en hel dag unde vand

Anmeld

7. april 2012

L&V

Kay skriver:

ja... tænker at det med at havde blomster i vil være flot... må bare lige finde ud af hvilke blomster der kan være pæne en hel dag unde vand

http://www.hairworld.dk/shop/hoejklint-design-sort -202p.html

http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/P roductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=&la ngId=-1&storeId=12556&catalogId=33057& parent_category_rn=&categoryId=208551&prod uctId=2395143

http://store.latebloomerboutique.com/wehafl.html

Her er lidt forskellige fake blomster der tit bliver brugt til brylluper og ellers ska en orkide jo ike ha vand så sådan en ville jeg vælge.. Men tjek lige de der links de er super flotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.