ideer til bryllups hår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.967 visninger
40 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. april 2012

Kay

går lidt og tænker over mit hår til vores kommende bryllup... jeg skal ikke havde slør på... men overvejer en af de der pyntedimser med fjer og perler... eller blomster eller??

i må meget gerne komme med inspirations billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2012

Princesspigen

Kay skriver:

går lidt og tænker over mit hår til vores kommende bryllup... jeg skal ikke havde slør på... men overvejer en af de der pyntedimser med fjer og perler... eller blomster eller??

jeg ville nok vælge sådan et prinsesse diadem eller sådan noget.. men det er jo meget smag og behag.. har desværre ingen billeder

Anmeld

7. april 2012

Ønskebarnet12

Måske krølle håret og sat til en side og en blomst på den side du ikke har håret:-)

Anmeld

7. april 2012

M (:

Kay skriver:

Har du lavet en googlesøgning (billedsøgning) på bryllupshår, bryllupsfrisure, wedding hair eller wedding hairstyle? Så kommer der mange fine billeder frem.. (:

Anmeld

7. april 2012

Kay

M (: skriver:

Har du lavet en googlesøgning (billedsøgning) på bryllupshår, bryllupsfrisure, wedding hair eller wedding hairstyle? Så kommer der mange fine billeder frem.. (:

nej ik endnu men det er en del af planen

Anmeld

7. april 2012

L&V

Kay skriver:

Jeg syntes jo lidt du minder om kathe hudson og til din kjole syntes jeg det her ville passe så fint
Eller lauren conrad s fine hår
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. april 2012

Karo

Jeg havde heller ikke slør på, men havde på den side et hår smukke

Anmeld

7. april 2012

Kay

Månsson skriver:

Jeg syntes jo lidt du minder om kathe hudson og til din kjole syntes jeg det her ville passe så fint
Eller lauren conrad s fine hår

det tager jeg som et meget pænt kompliment

Anmeld

7. april 2012

Kay

Karo skriver:

Jeg havde heller ikke slør på, men havde på den side et hår smukke

tænker også hår smykke af en art kunne være pænt... har bare ik kunne finde noget jeg sys var helt rigtigt...

Anmeld

7. april 2012

Becks

Her er nogen jeg tror der kunne være pæne til dig

Jeg kan godt lide ideen her på dette her billede, med de "smykker"

Lette krøller

Med friske blomster

Frisk opsats

Med fjer

Rigtig yndig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.