Så blev min søn 6 måneder :-) (billeder fra fødsel-til nu)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

TrineMine86

MaybeBaby skriver:

Jeg har lige bestemt, at du skal være gravid igen, hurtigst muligt. Når man ser så skøn ud med kæmpe mave, så skal man altså gøre mere i det look! Og med sådan et lækkert resultat, så kan I ikke stoppe ved én jo
Kæmpe lækkerhedskram

hahaha

han bliver bestemt heller ikke den sidste  savner faktisk maven - til trods for at jeg faktisk var rigtig træt af den til sidst - men man glemmer jo hurtigt

mange 1000 tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

TrineMine86

HeidiØ skriver:

Iih aldrig undskylde for mega billedespam når det er Magnus Han er sååå skøn, sikke stor han er blevet - og må jeg liiiiiige sige.. hooold nu op en mave du havde dig hehe! For dælen da osse!

Men SKØN! Det er han saftsusemig!!

åhhh - det var sødt skrevet

mange tak, men jeg mindes nu også at du havde en ret så stor og flot mave selv - kan i hvert fald huske et af billederne fra dengang - og der må jeg sige at din mave var enorm - men smuk og lækker

Anmeld

10. april 2012

HeidiØ

TrineMine86 skriver:

åhhh - det var sødt skrevet

mange tak, men jeg mindes nu også at du havde en ret så stor og flot mave selv - kan i hvert fald huske et af billederne fra dengang - og der må jeg sige at din mave var enorm - men smuk og lækker

Ja, hehe har nok været på størrelse med dig faktisk, man sku tro det var twins vi bar rundt på, hihi!

Anmeld

10. april 2012

TrineMine86

HeidiØ skriver:

Ja, hehe har nok været på størrelse med dig faktisk, man sku tro det var twins vi bar rundt på, hihi!

ja det skulle man tro

det er sjovt - når jeg tænker tilbage, så synes jeg egentlig ikke at maven var så stor - men når jeg så ser billeder.... HOOOOLD nu op, så får man lidt et chok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.