Så blev min søn 6 måneder :-) (billeder fra fødsel-til nu)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2012

TrineMine86

Nessie skriver:

Hold da fast, hvor var din mave stor
Min var lige sådan, og jeg bliver helt forskrækket hver gang jeg ser billeder af den, tænk at man har kunne fylde SÅ meget på maven

Skøn lille dreng, rigtig gode billeder af ham
Der sker så meget i deres udvikling, og det er så fantastisk at følge med i og se hvad der egentlig sker

ja jeg får også et chok når jeg ser den, kan slet ikke huske at den var så STOR  har du også billeder af din mave? det er nu dejligt at have de billeder at kigge tilbage på

mange tak, ja der sker bare rigtig mange ting, det er så dejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2012

L&V

TrineMine86 skriver:

Hej alle i skønne baby.dkér

Så er min lille Magnus allerede 6 måneder  

Jeg elsker ham overalt på jorden

Magnus sover nu på sit eget værelse, han spiser grød og mor med stor velbehag, han er begyndt at trække sig op i kravlestilling, han møver sig bagud og fremad og triller rundt, det er så skønt

i får lige billeder fra fødslen til nu, det er vildt så meget der sker på 6 måneder  (undskyld for kæmpe spam )

billed 1: 3 dage over termin

billed 2: 13 dage over termin (har veer)

billed 3-4: Fra fødsel (aks)

billed 5: 1 uge gammel

billed 6: næsten 1 måned gammel

billed 7: 2 måneder (i dåbskjole)

billed 8: 3 måneder (i fint tøj)

billed 9: 4 måneder (i bumbo stol)

billed 10: 5 måneder (i tønde)

billed 11-13 : 6 måneder

Skøn knægt og hvor er han da bare sej, han vil frem ad

Anmeld

7. april 2012

Nettemor

Store dreng Kan godt huske dine frustrationer den gang lige inden han kom. Men sikke en dejlig dreng du har fået dig

Anmeld

7. april 2012

wmillapigenw

TrineMine86 skriver:

mange tak

ja pas på, tiden flyver afsted, jeg kan dårligt nok huske hvor lille Magnus var, da han havde din drengs alder

Kan kun give dig ret, det vildt han er 1 måned på mandag. Syntes godt nok også bare at tiden flyver afsted

Anmeld

7. april 2012

TrineMine86

Månsson skriver:

Skøn knægt og hvor er han da bare sej, han vil frem ad

mange tak  ja han vil gerne fremad - det er jo skønt

Anmeld

7. april 2012

TrineMine86

Nettemor skriver:

Store dreng Kan godt huske dine frustrationer den gang lige inden han kom. Men sikke en dejlig dreng du har fået dig

ja det var en hård omgang, men hvor er det noget skønt der kom ud af det  mange tak Annette

Anmeld

8. april 2012

Nessie

TrineMine86 skriver:

ja jeg får også et chok når jeg ser den, kan slet ikke huske at den var så STOR  har du også billeder af din mave? det er nu dejligt at have de billeder at kigge tilbage på

mange tak, ja der sker bare rigtig mange ting, det er så dejligt

Vi tog faktisk ikke ret mange billeder af maven, det kan godt ærgre mig lidt nu, specielt når maven var... hmm.... bare en lille smule større en gennemsnittets  Men vi har da lidt og et par video-optagelser, og det er ret sjovt at se

Nogen gange sidder jeg og kigger på Daniel og kan slet ikke forstå at han virkelig lå inde i min mave, synes det virker mere og mere surrealistisk, jo større han bliver  Han selv svarer som om han godt kan huske det, når vi taler om at han har ligget inde i mors mave

Anmeld

10. april 2012

TrineMine86

Nessie skriver:

Vi tog faktisk ikke ret mange billeder af maven, det kan godt ærgre mig lidt nu, specielt når maven var... hmm.... bare en lille smule større en gennemsnittets  Men vi har da lidt og et par video-optagelser, og det er ret sjovt at se

Nogen gange sidder jeg og kigger på Daniel og kan slet ikke forstå at han virkelig lå inde i min mave, synes det virker mere og mere surrealistisk, jo større han bliver  Han selv svarer som om han godt kan huske det, når vi taler om at han har ligget inde i mors mave

ja, det kan jeg godt forstå at ærgre dig over, det gør jeg også selv - vi begyndte først at tage billeder da jeg var 26 uger henne..

men det er da hammer godt at i har video af maven, så er jo også meget nemmere at forestille sig størrelsen

nej det er ikke til at forstå at sådan et lille menneske har boet inde i maven i 9 måneder

nåee hvor er Daniel sød hihi - han har garanteret syntes at det var trygt og dejligt at ligge i sin mors mave

Anmeld

10. april 2012

MaybeBaby

TrineMine86 skriver:

Magnus sover nu på sit eget værelse, han spiser grød og mor med stor velbehag, han er begyndt at trække sig op i kravlestilling, han møver sig bagud og fremad og triller rundt, det er så skønt

i får lige billeder fra fødslen til nu, det er vildt så meget der sker på 6 måneder  (undskyld for kæmpe spam )

Jeg har lige bestemt, at du skal være gravid igen, hurtigst muligt. Når man ser så skøn ud med kæmpe mave, så skal man altså gøre mere i det look! Og med sådan et lækkert resultat, så kan I ikke stoppe ved én jo
Kæmpe lækkerhedskram

Anmeld

10. april 2012

HeidiØ

TrineMine86 skriver:

Iih aldrig undskylde for mega billedespam når det er Magnus Han er sååå skøn, sikke stor han er blevet - og må jeg liiiiiige sige.. hooold nu op en mave du havde dig hehe! For dælen da osse!

Men SKØN! Det er han saftsusemig!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.