Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
norenberg skriver: Jeg bruger ingen af delene vi er 2x14 dage syd på hvert åt sommer og vinter og der bliver jeg godt brun som holder en pæn kulør året rundt....
Jeg bruger ingen af delene vi er 2x14 dage syd på hvert åt sommer og vinter og der bliver jeg godt brun som holder en pæn kulør året rundt....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Malou&Anders skriver: ja overvejde os spary tan men er det ikke meget dyrt
ja overvejde os spary tan men er det ikke meget dyrt
Jo hvis man vil gøre det HELE tiden. Jeg gør det kun ved lejligheder.. Gav 175,- .. Og det holdte ca. 14 dage
AalborgPigen skriver: Jo hvis man vil gøre det HELE tiden. Jeg gør det kun ved lejligheder.. Gav 175,- .. Og det holdte ca. 14 dage
Malou&Anders skriver: vil dog ikke gøre det hele tiden
vil dog ikke gøre det hele tiden
Hvad med at gøre det ved lejligheder ? Og vente på den rigtige sol?
Bleg er jo det nye sort
AalborgPigen skriver: Hvad med at gøre det ved lejligheder ? Og vente på den rigtige sol? Bleg er jo det nye sort
Malou&Anders skriver: hehe ser så dumt ud når jeg har sort hår også er bleg :p kan nu godt li at være sådan lækker brun
hehe ser så dumt ud når jeg har sort hår også er bleg :p kan nu godt li at være sådan lækker brun
Ja hvem kan ikke det ?
AalborgPigen skriver: Ja hvem kan ikke det ?
Malou&Anders skriver: solarie, selvbruner.. eller spary tan??da jeg gerne vil være brunere,,
solarie, selvbruner.. eller spary tan??da jeg gerne vil være brunere,,
spray tan
Spray-tan... Du kan evt seæv gøre det, det har jeg gjort..... Ville ALDRIG vælge solarie... Men det er jo hver sin mening.....
Mettefpigen skriver: Spray-tan... Du kan evt seæv gøre det, det har jeg gjort..... Ville ALDRIG vælge solarie... Men det er jo hver sin mening.....
Hov skulle stå selv gøre det....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128