hvad ville i anbefale?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.354 visninger
26 svar
0 synes godt om
6. april 2012

MorTilEn2013Dreng

solarie, selvbruner.. eller spary tan??

da jeg gerne vil være brunere,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2012

Dinna88

100 % spraytan - bare alt med måde

Anmeld

6. april 2012

lycly

Spray tan er den dyre løsning hvor selvbruner er den langsomme men lidt billigere Ulempen ved spraytan er jo, at det hurtigt går af igen, ulempen ved selvbruner er at det stinker

Uanset hvad så er jeg stor modstander af solarie, det er ikke risikoen værd

Anmeld

6. april 2012

.....

Har selv brugt solarie i omkring 5 år nu (uden overforbrug), men er stoppet og vil fremover bruge den naturlige sol. Selvbruner brugte jeg også på et tidspunkt i et år, on/off. Spray tan har jeg aldrig brugt, men har hørt at det godt kan smitte af på dit tøj, som man lige skal holde øje med.

Solarie farve holder længst, og farven går ikke af i badet, hæhæ
Det er ret dyrt i længden

+ der er den løftede pegefinger om at du kan risikere at få hudkræft af solarie.

Selvbruner er knap så dyrt som solarie
Du bliver hurtigere brun af selvbruner, end solarie og på en sund måde
Selvbruner kommer aldrig til at se 100% naturlig ud (og har brugt flere forskellige selvbrunere)
Du mister altid noget af farven i badet, og man skal altid have i hovedet at duppe sin krop fri for vand efter badet, da man ellers kan skrubbe farven mere af end nødvendigt

Fordele og ulemper ved begge ting

Anmeld

6. april 2012

MorTilEn2013Dreng

Strawberry skriver:

Har selv brugt solarie i omkring 5 år nu (uden overforbrug), men er stoppet og vil fremover bruge den naturlige sol. Selvbruner brugte jeg også på et tidspunkt i et år, on/off. Spray tan har jeg aldrig brugt, men har hørt at det godt kan smitte af på dit tøj, som man lige skal holde øje med.

Solarie farve holder længst, og farven går ikke af i badet, hæhæ
Det er ret dyrt i længden

+ der er den løftede pegefinger om at du kan risikere at få hudkræft af solarie.

Selvbruner er knap så dyrt som solarie
Du bliver hurtigere brun af selvbruner, end solarie og på en sund måde
Selvbruner kommer aldrig til at se 100% naturlig ud (og har brugt flere forskellige selvbrunere)
Du mister altid noget af farven i badet, og man skal altid have i hovedet at duppe sin krop fri for vand efter badet, da man ellers kan skrubbe farven mere af end nødvendigt

Fordele og ulemper ved begge ting

ja det er der nemlig..
og det jo ikke lige fordi at pengene hænger på træerne.. har os taget meget solarie engang,, men brugte os rigtig mange penge på det..

Anmeld

6. april 2012

.....

Malou&Anders skriver:

ja det er der nemlig..
og det jo ikke lige fordi at pengene hænger på træerne.. har os taget meget solarie engang,, men brugte os rigtig mange penge på det..

Ja solarie er ret dyrt, men til gengæld er farven mere holdbar, og du ved at farven stadigvæk er den samme når du f.eks har været i bad. Plus, som en anden skriver, så kan selvbruner godt lugte lidt

Når nu sommeren er så tæt på, så ville jeg nok vælge selvbruner og spare penge der, og så komme ud og få ægte sol, når vi får sommer

Anmeld

6. april 2012

MorTilEn2013Dreng

Strawberry skriver:

Ja solarie er ret dyrt, men til gengæld er farven mere holdbar, og du ved at farven stadigvæk er den samme når du f.eks har været i bad. Plus, som en anden skriver, så kan selvbruner godt lugte lidt

Når nu sommeren er så tæt på, så ville jeg nok vælge selvbruner og spare penge der, og så komme ud og få ægte sol, når vi får sommer

ja lige præcis..

Anmeld

6. april 2012

Muffin_girl

Malou&Anders skriver:

solarie, selvbruner.. eller spary tan??

da jeg gerne vil være brunere,,

Spray tan Men det holder et vist stykke tid,.. Jeg har selv prøvet det Men man få et hurtigt resultat ... Man skal bare passe på.. Ikke at vælge en for mørk farve ... 

Anmeld

6. april 2012

norenberg

Jeg bruger ingen af delene vi er 2x14 dage syd på hvert åt sommer og vinter og der bliver jeg godt brun som holder en pæn kulør året rundt....

Anmeld

6. april 2012

MorTilEn2013Dreng

AalborgPigen skriver:

Spray tan Men det holder et vist stykke tid,.. Jeg har selv prøvet det Men man få et hurtigt resultat ... Man skal bare passe på.. Ikke at vælge en for mørk farve ... 

ja overvejde os spary tan men er det ikke meget dyrt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.