Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
100 % spraytan - bare alt med måde
Har selv brugt solarie i omkring 5 år nu (uden overforbrug), men er stoppet og vil fremover bruge den naturlige sol. Selvbruner brugte jeg også på et tidspunkt i et år, on/off. Spray tan har jeg aldrig brugt, men har hørt at det godt kan smitte af på dit tøj, som man lige skal holde øje med. Solarie farve holder længst, og farven går ikke af i badet, hæhæ Det er ret dyrt i længden+ der er den løftede pegefinger om at du kan risikere at få hudkræft af solarie. Selvbruner er knap så dyrt som solarie Du bliver hurtigere brun af selvbruner, end solarie og på en sund måde Selvbruner kommer aldrig til at se 100% naturlig ud (og har brugt flere forskellige selvbrunere) Du mister altid noget af farven i badet, og man skal altid have i hovedet at duppe sin krop fri for vand efter badet, da man ellers kan skrubbe farven mere af end nødvendigt Fordele og ulemper ved begge ting
Strawberry skriver: Har selv brugt solarie i omkring 5 år nu (uden overforbrug), men er stoppet og vil fremover bruge den naturlige sol. Selvbruner brugte jeg også på et tidspunkt i et år, on/off. Spray tan har jeg aldrig brugt, men har hørt at det godt kan smitte af på dit tøj, som man lige skal holde øje med. Solarie farve holder længst, og farven går ikke af i badet, hæhæ Det er ret dyrt i længden+ der er den løftede pegefinger om at du kan risikere at få hudkræft af solarie. Selvbruner er knap så dyrt som solarie Du bliver hurtigere brun af selvbruner, end solarie og på en sund måde Selvbruner kommer aldrig til at se 100% naturlig ud (og har brugt flere forskellige selvbrunere) Du mister altid noget af farven i badet, og man skal altid have i hovedet at duppe sin krop fri for vand efter badet, da man ellers kan skrubbe farven mere af end nødvendigt Fordele og ulemper ved begge ting
Malou&Anders skriver: ja det er der nemlig.. og det jo ikke lige fordi at pengene hænger på træerne.. har os taget meget solarie engang,, men brugte os rigtig mange penge på det..
ja det er der nemlig.. og det jo ikke lige fordi at pengene hænger på træerne.. har os taget meget solarie engang,, men brugte os rigtig mange penge på det..
Ja solarie er ret dyrt, men til gengæld er farven mere holdbar, og du ved at farven stadigvæk er den samme når du f.eks har været i bad. Plus, som en anden skriver, så kan selvbruner godt lugte lidt Når nu sommeren er så tæt på, så ville jeg nok vælge selvbruner og spare penge der, og så komme ud og få ægte sol, når vi får sommer
Strawberry skriver: Ja solarie er ret dyrt, men til gengæld er farven mere holdbar, og du ved at farven stadigvæk er den samme når du f.eks har været i bad. Plus, som en anden skriver, så kan selvbruner godt lugte lidt Når nu sommeren er så tæt på, så ville jeg nok vælge selvbruner og spare penge der, og så komme ud og få ægte sol, når vi får sommer
Malou&Anders skriver: solarie, selvbruner.. eller spary tan??da jeg gerne vil være brunere,,
solarie, selvbruner.. eller spary tan??da jeg gerne vil være brunere,,
Spray tan Men det holder et vist stykke tid,.. Jeg har selv prøvet det Men man få et hurtigt resultat ... Man skal bare passe på.. Ikke at vælge en for mørk farve ...
AalborgPigen skriver: Spray tan Men det holder et vist stykke tid,.. Jeg har selv prøvet det Men man få et hurtigt resultat ... Man skal bare passe på.. Ikke at vælge en for mørk farve ...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128