Første graviditetstegn ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. april 2012

Anonym trådstarter

Skriver som anonym. Ved ikke hvilke folk der kigger med.

Sagen er den at min kæreste og jeg prøver at blive gravid, rimelig nyt projekt. Vores første barn ..

Jeg droppede mine ppiller for 3 uger siden, og her i går begyndte jeg at have lidt ondt i underlivet, på en god måde, ved ikke om man kan sige det sådan, har haft brunt udflåd med en lille smule blod i (klamt skrevet alligevel) , men føler mig helt glad indeni, selvom jeg nok ikke er gravid. Det er vel nok lidt for tidligt at blive gravid allerede, eller ? .

Hvad var de første tegn på jeres graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2012

TWT

Anonym skriver:

Sagen er den at min kæreste og jeg prøver at blive gravid, rimelig nyt projekt. Vores første barn ..

Jeg droppede mine ppiller for 3 uger siden, og her i går begyndte jeg at have lidt ondt i underlivet, på en god måde, ved ikke om man kan sige det sådan, har haft brunt udflåd med en lille smule blod i (klamt skrevet alligevel) , men føler mig helt glad indeni, selvom jeg nok ikke er gravid. Det er vel nok lidt for tidligt at blive gravid allerede, eller ? .

Det lyder meget som de bivirkninger jeg fik, da jeg stoppede på p-piller. Og der gik et helt år inden der var 2 streger.

Anmeld

6. april 2012

Anonym trådstarter

TWT skriver:

Det lyder meget som de bivirkninger jeg fik, da jeg stoppede på p-piller. Og der gik et helt år inden der var 2 streger.

Ja okay utroligt at hormoner kan gøre så meget

Anmeld

6. april 2012

Line8700

En jeg kender regnede ud at hun var blevet gravid ca 2-3 dage efter hun havde smidt dem. Tror det er meget forskelligt.

Smed selv mine p-piller for ca 2 måneder siden. Er kun gået lidt over tid nu, men  for at der er en lille spire.

Der er mange som først bliver gravide efter 6 måneder- et år.

Men sender babystøv din vej

Anmeld

6. april 2012

Anonym trådstarter

Line8700 skriver:

En jeg kender regnede ud at hun var blevet gravid ca 2-3 dage efter hun havde smidt dem. Tror det er meget forskelligt.

Smed selv mine p-piller for ca 2 måneder siden. Er kun gået lidt over tid nu, men  for at der er en lille spire.

Der er mange som først bliver gravide efter 6 måneder- et år.

Men sender babystøv din vej

Tusinde tak Chancen er nok ikke så stor for at det er en lille spire, men man kan altid håbe ! Man er vel altid lidt utålmodig i starten

Anmeld

8. april 2012

Line8700

Ja. man vil gerne at det skal ske lige nu. Kender det godt

Anmeld

8. april 2012

LauraL

Anonym skriver:

Jeg smed mine p-piller i august og går stadig og venter på to streger... Så det er med at være lidt tålmodig, ellers bliver det alt alt for hårdt for dig.... 

Jeg havde desværre en SA i december, men der var mine første tegn på graviditet at jeg blev enormt øm hen over lænden.... 

Pøj pøj med projektet, håber snart det lykkes.... :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.