Scanning i går

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

856 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. april 2009

Anonym trådstarter

hej piger,

Jeg var til tidlig scanning i går, hvor jeg (efter min egen beregning) skulle være 6+0.

Men damen kunne ikke se noget foster.

Hun sagde at jeg ER gravid, da min livmoder er forstørret og jeg har en blommesæk derinde, Hun var sikker på at det var fordi, at jeg var kortere henne end jeg troede, at vi ikke kunne se et foster.

Så nu skal jeg scannes igen på tirsdag, så er der gået en uge, og hun sagde at fosterede vokser med 1 mm om dagen, så der er den vokset 7 mm, så hvis der er et ,så kan vi se det der.

Jeg håbede at jeg kunne sige der til min chef i dag, men jeg vil selvfølgelig lige vente til jeg har set at der er et liv. Så håber at jeg kan sige det onsdag d. 15/4.

I ved jo hvem jeg er, men jeg smidder først min "ano"-status når min chef ved det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2009

Mie A

Det prøvede jeg også med Lærke.... eller det vil sige at jeg blev skannet så tidligt at de ikke rigtig kunne se noget. Men den lille trold var der, da jeg blev skannet 10 dage efter - med et fint lille hjerteblink

Anmeld

8. april 2009

Plysbjørnen

Anonym skriver:

hej piger,

Jeg var til tidlig scanning i går, hvor jeg (efter min egen beregning) skulle være 6+0.

Men damen kunne ikke se noget foster.

Hun sagde at jeg ER gravid, da min livmoder er forstørret og jeg har en blommesæk derinde, Hun var sikker på at det var fordi, at jeg var kortere henne end jeg troede, at vi ikke kunne se et foster.

Så nu skal jeg scannes igen på tirsdag, så er der gået en uge, og hun sagde at fosterede vokser med 1 mm om dagen, så der er den vokset 7 mm, så hvis der er et ,så kan vi se det der.

Jeg håbede at jeg kunne sige der til min chef i dag, men jeg vil selvfølgelig lige vente til jeg har set at der er et liv. Så håber at jeg kan sige det onsdag d. 15/4.

I ved jo hvem jeg er, men jeg smidder først min "ano"-status når min chef ved det

hehe tillykke... Jeg ved ikke helt hvem du er (tror jeg)... Men tillykke aligevel

Anmeld

8. april 2009

Anonym trådstarter

Mie A skriver:

Det prøvede jeg også med Lærke.... eller det vil sige at jeg blev skannet så tidligt at de ikke rigtig kunne se noget. Men den lille trold var der, da jeg blev skannet 10 dage efter - med et fint lille hjerteblink

Det er jeg glad for at høre

For da jeg fik en tidlig scanning med min søn var jeg 6+2 og der var også et fint hjerteblink.

Så jeg må da indrømme at jeg blev lidt nervøs/ked af det i går da de ikke kunne se et foster.

Men heldigvis var scanningsdamen meget sikker på at der er et og at jeg bare er kortere henne en jeg havde troet.

Anmeld

8. april 2009

Anja

Jeg prøvede det samme med Esther. Jeg blev scannet da jeg selv troede jeg var 6 +? men jeg var slet ikke så langt henne, så de kunne kun se en blommesæk. Jeg blev scannet igen 10 dage senere og da var der et fint lille foster med hjerteblink og beregningen sagde at jeg var 6+3 henne

Anmeld

8. april 2009

Tynen

Jeg håber virkelig du er ok!!
Du lyder egentlig som om du er meget cool?!

Jeg glæder mig ihvert fald til at få en positiv update om en uges tid!

Anmeld

8. april 2009

Nadi

Jeg kan ikke sige jeg har prøvet det samme, men ud fra jer andres indlæg og min egen erfaring (fik ændret min terminsdato med +9 dage) lader det til at man tit ikke er så langt henne som man tror.

Jeg aner seriøst ikke hvem du er, men er super glad på dine vegne og venter spændt på at høre fra dig om en uge når du har været til scanning

Anmeld

8. april 2009

Loggidut

aj hvor spændene....shit...du må være et nervevrag?

ja nu aner jeg overhovedet ikke hvem du er...den besked med din chef slog alt til jorden!

aj...kan du ikke give et hint så vi måske kan gætte hvem du er, uden bossen finder ud af det

Anmeld

8. april 2009

Ny mor

Puha...men du er jo meget tidligt henne, så hvis der først kan ses liv næste gang er det vist helt normalt

og glæder mig til at høre godt nyt på tirsdag!

Birgitte 8+4

Anmeld

8. april 2009

Loggidut

men men men...er den her ano den samme som i det andet indlæg?

aj jeg kan slet ikke sammenfatte noget mere nu!

jeg vil ha en jeg er preg 07 liste...samt en jeg er ikke preg 07 liste!

en af hver, så kan jeg da forholde mig til det her...jeg er så forvirret nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.