Hvor hurtigt blev i gravide med nr 2 barn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor hurtig gravide anden gang??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.798 visninger
22 svar
0 synes godt om
5. april 2012

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg er så småt ved at planlægge nr 2, eller det vil sige at vi ikke bruger prævention, men tester ikke for ÆL, så graviditet kommer når den kommer..

Men kunne godt tænke mig og hører hvor hurtigt i blev gravide med nr 2 barn??

Nr 1 barn tog os knap 15 mdr og lave, så håber jo selvfølgelig ikke at nr 2 tager lige så lang tid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2012

Anonym trådstarter

Op op

Anmeld

6. april 2012

LR85

Vi brugte også et års tid på den første, og nummer to kom nærmest de 14 dage efter ende prævention. 

Anmeld

6. april 2012

Mum33

Har stemt blank, daa vi nprøver på 3. mdr, med nr 2 ....

Anmeld

6. april 2012

mahanna

min historie er lidt speciel for kan enlig ik få børn, pga sygdom for 6 år siden, men min mand har en datter på 12 år og vi har så prøvet i 6 år at lave en merer, uden held indtil sidste år hvor vi fik en mirakel datter, helt på naturlig vis den 4/7-11 og så valgte vi ik at beskytte os, da vi virkelig ik skulle kunne få børn, og min læge kunne godt forstå os, men så 2 dage efter nytår kam min mens ik og jeg testede mest for at sætte skub i mens da der kom 2 streger og vi vendter nu en lille dreng som gerne skulle komme til verden til august.

ville bare sige at fordi nummer et er længe under vejs kan det gå meget stærkt med nummer 2, heldigvis

knus fra mig

Anmeld

6. april 2012

Hvem?

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg er så småt ved at planlægge nr 2, eller det vil sige at vi ikke bruger prævention, men tester ikke for ÆL, så graviditet kommer når den kommer..

Men kunne godt tænke mig og hører hvor hurtigt i blev gravide med nr 2 barn??

Nr 1 barn tog os knap 15 mdr og lave, så håber jo selvfølgelig ikke at nr 2 tager lige så lang tid..

Her blev vi gravide da nr. 1 var 3 mdr, nr. 2 kom før tid grundet kejsersnittet fra nr. 1 sprang, der er 11 mdr imellem, de er begge fra 2010

Anmeld

6. april 2012

M (:

Bondefruen skriver:

Her blev vi gravide da nr. 1 var 3 mdr, nr. 2 kom før tid grundet kejsersnittet fra nr. 1 sprang, der er 11 mdr imellem, de er begge fra 2010

Wow, det gik rimelig stærkt hva? Det ses ikke så ofte, at der er under et år mellem børnene!  Men de kommer da til at få vildt meget glæde af hinanden!

Anmeld

6. april 2012

Hvem?

M (: skriver:

Wow, det gik rimelig stærkt hva? Det ses ikke så ofte, at der er under et år mellem børnene!  Men de kommer da til at få vildt meget glæde af hinanden!

Ja, de har enorm meget glæde af hinanden, det helt vildt, men det betyder jo også at de kommer til at følges tæt, da de kommer til at gå i klasse sammen....

Anmeld

6. april 2012

M (:

Bondefruen skriver:

Ja, de har enorm meget glæde af hinanden, det helt vildt, men det betyder jo også at de kommer til at følges tæt, da de kommer til at gå i klasse sammen....

Hvorfor skal de gå i samme klasse? Den yngste kan da sagtens vente et år, når der nu er 11 mdr. i mellem dem.. 

Anmeld

6. april 2012

Hvem?

M (: skriver:

Hvorfor skal de gå i samme klasse? Den yngste kan da sagtens vente et år, når der nu er 11 mdr. i mellem dem.. 

Kun hvis han er bagud, hvilket intet tyder på nu, han blir ikke trukket i Børnehaven, men det kan jo være, ellers kommer de i samme klasse, da de jo er fra 2010 begge to

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.