Har netop meldt mig i baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2011

projektMLE

Hej vi er 3 piger der har projekt opgave, vi har om downs syndron og nakkefoldsskanningen. Vi syntes det lyder til at du har det bedste liv, selvom du har et barn med ds. Men vi ville stadigvæk gerne hører, om du har fortrudt at du valgte at få barnet. (held og lykke i fremtiden)

MVH. Mette, Laura & Emma

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

anna-jonas

projektMLE skriver:

Hej vi er 3 piger der har projekt opgave, vi har om downs syndron og nakkefoldsskanningen. Vi syntes det lyder til at du har det bedste liv, selvom du har et barn med ds. Men vi ville stadigvæk gerne hører, om du har fortrudt at du valgte at få barnet. (held og lykke i fremtiden)

MVH. Mette, Laura & Emma

Brugeren er ikke længere aktiv på Baby.dk, og har ingen profil. Når brugerens navn/nick står med lysegråt, betyder det at profilen er lukket.

M.v.h Mette

Anmeld

3. december 2011

anna-jonas

projektMLE skriver:

MVH. Mette, Laura & Emma

Ps. Det hedder down's syndrom....................ikke syndron........

Anmeld

6. december 2011

projektMLE

omg du er flabet!!!

Anmeld

6. december 2011

Christina.78

projektMLE skriver:

omg du er flabet!!!

Hvorfor ?

Anmeld

6. december 2011

K&S

projektMLE skriver:

omg du er flabet!!!

hvad opfatter du som flabet?

Anmeld

6. december 2011

Carina1977

Ordet flabet ville jeg nok ikke vælge. Jeg tror det er det med stavemåden vedkommende hentyder til. Og det var da ikke nødvendigt at rette på. Tænk nu hvis vedkommende var ordblind 

Anmeld

6. december 2011

Laulund87

Carina1977 skriver:

Ordet flabet ville jeg nok ikke vælge. Jeg tror det er det med stavemåden vedkommende hentyder til. Og det var da ikke nødvendigt at rette på. Tænk nu hvis vedkommende var ordblind 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.